Thursday, April 21, 2011

to me, power is my identity.

Ellow Bellow mah little rainvbowwz. 

Täna räägin ma teile pisikese loo, sellest, kuidas ma uuesti kirjutama viitsisin hakata. Jeap true fuckin story, mul pole aega ega asja .. aga no kui ikka inimesed tulevad ütlema, et ma oskan kirjutada ja asja, siis .. oh cmoon, why not ?

Nii ma siis teengi, panen Fear.FM tööle, naudin puhast ja muhedat Haardstaili ja kirjutan midagi kokku.
Alustuseks ei saa märkimata jätta, kui pask nett on .. isegi raadiot ei saa nautida, kuna see Tõbras hangub nagu emane.. Aga no see selleks.

Kolmapäev oli funfunfun päev. tööjuures oli fun, reaalselt. Algul küll seal tööl olles nagu ei tajunud muffigi aga nüüd on mingi inimesed juba kinda omad jne, saan ilusti läbi ja asja .. means its funfunfun . Peale tööd siis jõudis Annabel võrru, jalutas vastu mulle... no ja siis nii oligi, jalutasime Selverisse sööki ostma aa ofc poole maapeal tuhises Kusti haige hooga rattaga mööda, i was like " WHAAAAAAAT " nojaa, poes oli ka kino temaatikat normaalselt .. kallis otsis rohelist sibulat, mida ta ei leidnud.. haha, sellest tekkis dramaatika tippvorm, mis oli kohati koomiline . Poes nägin Riinat, ausalt ma ei tunne ära inimesi, kellega ma kuradi päevast päeva koos olen ilma nende tööriieteta .. see on ulme. at first i was like " who dat blonde ;o " ja no siis .. haha.

Koju jõudes hakkasime pugima .. lasin oma kilojagu ahjukartuleid makku endale ja siis oijumal, niihea oli olla, täpselt nagu oleks rase vms ? no ja siis tuligi magus uni ja tsauplau. Hommik oli ulme, mu äratus hakkas tüüpiliselt kell 4 lõugama, oifakk kuidas ma üles ehmusin aga no ei , see kinni ja gogo, sai und edasi lastud.. hommikul siis 8 ajal ärkasin ja kebisin linna oma toredale koolitusele, kuhu me Astridi ja Rannoga läksime. oli tore 6 tundi jutti haiseda mingis konverentsisaalis .. okei tehtud! tunnistus käes ja padavai kodupoole - seal oli Kerli wuuut. no ja nii ongi, siis hüppasin empsi poolt läbi, ajasime juttu, tegime nalja ja nüüd ma siis kodus olengi .. Annabel ja Kerli läksid õue, mina naudin oma " vaibakloppimist " ja olen häppiäss. Õhtul plaan veel jalutama minna, ofc kui Annabel vedu võtab .. CYAH DUUUUUUDES :)

No comments:

Post a Comment