Sunday, April 24, 2011

What if .. ?

Tsau. Eile oli tore .. Taavi tuli siia .. Annabel tegi süüa, sõime, värki särki, siis õhtupoole tavs arvas, et kuna pole ammu näinud, võiks pisikese napsu teha .. no okei - tegime, Rääkisin enne seda musiga, et kas ikka on okei ja nii .. ta oli nõus . Kõik oli väga viis, mängisime kaarte kolmekesi, tegime nalja .. ausalt, väärt aeg olla koos oma kallima ja parima sõbraga, keda pole ammu näinud . Kuid mis juhtus siis ? - läksime välja, kus ilmselgelt tuletati pähe ammusi jamasi - võrdus sellega, et kõigil peale tavsi oli sitt tuju .. ( tavs oli nii täis, et ta ei saanud arugi, et midagi toimub .. ) Öösel rääkisime .. mõtisklesime, ning jäime magama ..

Hommikul, kui ärkasime Annabeliga .. tundus kõik nii okei olevat .. Läksin, käisin väiksega õues - normaalne suveilm on ju . Ise ka imestasin, et nii ilus. Tegime kiiguga see aasta esimest korda üle võlli ja värki , siis läksin tuppa tagasi, kus kõik oli endiselt positiivne .. Siis tuli Kerli siia .. peale seda hakkas juba metsa kiskuma .. Siis tuli Johanna siia , no siis oli juba väga drop olek. Sulandusin oma muusikasse .. " The Prophet - Really Dont Care " .. Siis mingi aeg, kui kalla poodi läks johannaga ja kui me Kerliga kahekesi jäima hakkasin musi 18a sünnipäeva plaanist rääkima .. Ausalt, plaanide kohaselt oleks pidanud sellest tulema Annabeli meeldejäivaim sünnipäev, .. tõesti, mul tekkis niihea tuju sellekäigus, ma tõepoolest mõtlesin, et ma olen hea inimene, et ma saan hakkama ka kellegi teise rõõmsaks tegemisega .. Kuid siis, kui Annabel koju tuli poest, sain ma again tapva pilgu ja " käi nahhui " osaliseks .. " The words that hurt ? " okei, mõtlesin, et tõesti .. ta on mupeale pahane .. lasin tal siis rahulikult oma sõpsidega olla, ise välja minnes ..

Väljas sain kokku väikse, risto, aileri, maku, reio, janni ja heiksiga .. olime mingi ns , tegime kino .. sõitsime audi 80 " pereautoga " ringi, kinda funfunfun .. poe ees olles nägin, et Annabel ja Kerli tulevad .. no ofc, minust ei tehtud väljagi .. " no okei, ju ta ikka pahane .. " siis olime soomesauna juures - tuli samasugune moment, kus mind nagu poleks olemaski " no .. ooookei .. teeme nii, ikka veel paha tuju " .. Siis läksin ma koju ära, panin muusika mängima ja bamm, Annabel tuli koju koos Kerli ja Johannaga .. 5 minutit peale seda olin ma nii endast väljas, et ma vist korraldasin metsikut tsirkust. ei ole küll uhke aga .. tõesti mu närvikava ei pidanud vastu.. igast toredad " what if .. ? " mõtted olid peas kinni samalajal, kui ma rääkisin Annabeliga . Lõpptulemus kogu jamale oli siiski see, et ta läks õue, mina jäin tuppa .. ma ei tea ise ka mida tegema .. arvatavasti kuulan muusikat, masetsen, mõtlen oma " What if " asja ja ma ei teagi .. ju ma olen siis sitt inimene üleüldiselt. ... homme tööle .. tsau

No comments:

Post a Comment