Thursday, February 16, 2012

trolling over place

hei, lugu on keeruline ja üsna komplitseeritud, nimelt siis oli 14 veebruar, mis on igati tore, kui mitte üks toredamaid päevi aastas, muidugi ei saa unustada ka teisi suursündmusi aga just see 14v on kuidagi selline .. umm, erliline ? no jea, sedapuhku siis läksin hommikul tööjuurde mingile nõmedale koolitusele, kus ma lürpisin üksinda vähemalt 2liitrit kohvi ära, mis muidugi oli suur boonus, kuna koolitus lõpetati varem ära, sest " kohvi sai otsa, ma ka ei viitsi enam, tsau " see oli nummi, siis läksin koju, teate mis kodus oli ? kodus andsin Annabelile ta v-day kingi, selleks oli kotitäis maagjat, jumal teab, mis ta sellega peale hakkab, aga igastahes olen ma uhke, et kinkisin oma tüdrukule maagjat :D !  nii imelikult kui se ka ei kõlaks ;o tegelt on üldse kõik suht tsill, Mia elab vingelt, ta paps elab vingelt, Mia ema elab kaa vingelt, kõik elavad nagu vot tak +1 goodies,

   täna käisin üle miljoni aja ema juures, seal oli nagu WTTTTFFFF, pidin õekesele inglisekeelt selgeks tegema aga noh, see osutus raskemaks, kui mulle venekeelt õpetada, see oli lihtsalt kaootiliselt eepiline, siis õppisime Annabeliga autoasju, läks nüüd eksamile, GL talle, loodame, et ei põru niipalju, kui mina :D ja siis mingi lambist nüüd räägin siin mingit juttu, millel pole mitte mingit erilist seost millegagi, kuid see pidi suht pop ja kommerts olema, eksole ja siis nüüd panen ma ajama selle arvuti tagant ja lähen oma ilusa ussikesega arvuti taha, kus on palju mugavam olla ja pesitseda, babababaiii ma hõuuus

No comments:

Post a Comment