Sunday, February 13, 2011

Helloo little friends. backstabbers and all other fucktards.

Tere! Ma pole siia kirjutanud .. põhjus on loogiliselt võttes selles, et mul pole aega. kool, jõusaal + muud " iseseisva " eluga kaasnevad kraamid .. no pole aega noh, jou. anyways. siia kirjutan ianult veel niipalju, et inimesed, kes ajavad totaalselt läbitöödeldud sitta minukohta suust välja .. palun tulge jutustage seda kõigepealt minule kõüsivas vormis, ning alles siis, kui ma olen seda sitta kinnitanud minge pasandage seda külapeale laiali. freakin' absurduse tipp nagu. türa, kas mina ronin teiste elusi kuskil ette pasandama ? tähendab .. ettekujutusi teiste eludest. niiet jeah. IP järgi see kodanik loeb pidevalt mu blogi ja palun, ma usun, et sa saad aru, et just sinust käib jutt.

RÄÄGIME ASJAST !
Asi on siis nimelt selline, et on sotsiaalse võrgustiku ajastu. ning kuna mul pole aega siia kilomeetri pikkusi poste enam kirjutada - tõesti pole. siis jälgige ming nagu täiega twitteris. Sul polw twitteri kontot ja sa ei folo mind ?! GO SIGN IN @ twitter.com - jeesus (:


FOLLOW ME @ TWITTER - PRESS THE FUCKIN FOLLOW BUTTON CAUSE THIS SHIT GETS UPDATED LIKE 10x OR MORE PER DAY !

FACEBOOK - FACEBOOK ?! YEAHH SIIA LENDAB KA UUENDUSI, PILTE JNE JNE JNE TÄIESTI LIVES ! VARSTI TEEN KA OMA " MUSITSIOONI " JAGAMISEKS OMALE FACEBOOK FANPAGE ! :) EKS MA ANNAN TWITTERI KAUDU TEADA !

FOLLLOOOOOW MEEEEHHHHH ;**

No comments:

Post a Comment