Thursday, February 10, 2011

kinda bb ?

jeah, ma pole siia mitte sittagi kirjutanud, sest ausalt .. mu nädalavahetus oli liialt hea, et seda jagada. jeah ma olen kadekops. nõus. Ma reaalselt ei jaga seda, mis mul on, seda, mdia ma eluhinna eest hoian ja nii edasi .
peale nädalavahetust oli muserdav tunne sees. üksik, igav, pointless. TÜRA, kuidas ma ootan, et see kooliaasta juba otsa saaks. ma tahan ELAMA hakata. nagu inimesekombel elama.

Eile käisime Maiduga jõusaalis ka. Siimul on idee " Suveks Ilusaks " haha pohhuj, et ma ei saa seda nevahh aga no nvm, eks.

peale selle... a ei well .. süda on mul niigi perses, eks . ja türa nüüd ma komistasin mingi kõhugripi or whatever this shit is otsa .. mahe on nagu hommikust lõunani, lõunast õhtuni, õhtust ööni, ööst hommikuni lihtsalt oksendada. enne tegin endale nagu pelmeene, et ausalt ma olin nälga suremas .. viskasin ühe pelmentsi suhu ja bamm mõtlematu oksehunnik. suht hea, eks ? ma olen mega õnneseen, eks ? üldse ei teki tuju, et dvj, bb everyone, eh ? ma ei saa aru nagu. õnnesärgis olen sündinud küll aga nagu reaalselt ainuke õnn minu elus on mulle mu tüdruk .. e.thing else equals kinda shit. yaknow. aga vpt nüüd ma lähen voodisse. headööd ( kell on 14.19 ) ma olen lihtsalt niiiii faking värdjalikult tõbine .. ma ei jaksa enam . pluss kõik muu .. ausalt, isegi minul, kes ma olen raudse iseloomuga .. võtab nagu hetkeline seisund jalad nõrgaks :/

No comments:

Post a Comment