Sunday, March 13, 2011

a flower in the dark.

Oeh. Olen tööjuures, eks ja ainus idee, mis peas tiirleb, on see, et kui ma õhtul faking koju lähen, pole seal Annabeli, kes mind ootaks, mulle uksepeal sülle kargaks, mulle süüa teeks, minupeale kisendaks oma nunnu häälega jne. pretty sick. Ajus tegelikult on veel mõtteid, kuid nendest eelistaks mitte rääkida, iga inimese enda heaolu huvides (: Ausalt, ma ei viitsi kedagi otseselt riivata või riivida või midaiganes.

Anyways, on lood nii, et eile käisime väiksega poes. Vaatasin monitor kõlle - hinnad pole ulmelised, kui võimud ja ampfid on küll hirmkallid, seega tuli idee, et peaks proovima ostma mingi odava asjanduse, kus võim sees on ja siis midagi ise ehitama .. googeldasin natuke sellekohta ja noh, ei tea, ei tundugi väga ulmemline idee ..

Täna kui töölt koju saan, hakkan üksilduse peletamiseks endale lauda ehitama, idee on enamvähem olemas .. materjaliga on nii nagu on.. aga noh, sõber aitab :) ühesõnaga, ma tahan saavutada seda, et pool tuba oleks üks suur laud, kuhu saaks siis igast manti peale koguda, alustame monitorist ja lõpetame mingipäev ehk mixerpuldiga või üleüldse Virusega . Eks see näha ole ..

No comments:

Post a Comment