Friday, March 18, 2011

Never really seemed to understand...

babad, mul on uus msn ( hetkel eriti veel ei kasuta, kuid mingi nädala jooksul peaksin 24/7 sees passima juba jojo )

siimuuusmsn@hotmail.com

feel phree to add meh naijse ass jo.

That all it really was, social anxiety
Jube tegelikult, kui sitaks on sebimist. ofc ise panen ka normaalselt nahka pange aga ei jea. kõik on nüüd tibens tobens. vahepeal oli küll huge anxiety kallal aga see sai ka korda, nagu ma aru sain .. everything is gnna be aaalright . Tegelikult mul on sitaks .. meeletult, metsikult siia kraami kirjutada aga ei, kuna mulle on isegi öeldud, et ma ei tohiks oma elu niilahkelt jagada, siis gtfo baba arses. sellest võin rääkida, et tööd on sitaks .. nagu ikka täiega sitaks, arvestame esialgu saeda kasvõi, et see kuu on normal töötunde 184 .. mul on poole kuu seisuga 65.5 töötundi, see tähendab, et ma pean juba selleks SITAKS tööd tegema, et normal tunnid saada aga no fack sake, tahaks rohkem  :) sain oma esimesed öövahetused ka aetud. tehke mis tahate, mulle meeldib öösel tööd teha, nii hea vaikne, rahulik lihtsalt oma liini rahvaga. mõnna teema . ainuke sitt miinus on asja juures see, et oma elu kannatab meeletult selle all aga selline on paraku elu. peab rügama - raha siiski on tarvis ja no mitte vähe, eriti uue asja alustamiseks aga votjah, täna on sitaks pikk tööpäev ees - homme ka normaalselt pikk .. siis 1 vaba ja siis uuesti töötama . oeh .. bblaters.

1 comment:

  1. Tekkis küsimus kus sa töötad kui see saladus ei ole ?

    ReplyDelete