Thursday, March 10, 2011

wise man wisely said .. give them second chance!

Tsauuuu
Hiage gripituur möllas onju, kõik mu sõberid, ja sõberiitad olid haiged, mu kallis naine oli haige - põetasin teda ja olin koguaeg ta kõrval, nii heas kui halvas ning uskufge v ei aga mina pääsesin haigusest. BEAT THAT EHH ! nii kõva mürsk olengi.

A Normaalne mase oli. Arvutil tegin raudvara korda .. okei asi funkab nagu uus . siis hakkasin oma muusika softi peale laskma, käisin väiksemehe pool, et masterpiece down speed saada ja siis kodus keerasin vigttu mdiagi . ühesõnaga .. back at zeropoint. aga ei, täna õhtul / homme külastan uuesti pisikest . ma ei suuda, mul on nii haigelt häid ideid peas -.-.

see on muidugi fail, et türa ma vihkan konkreetselt inimesi, kes käivad vetsus .. lasevad vee peale, eks ja siis hakkavad kõike paska sealt uuesti täiesti lambist üles pumpama. ausalt, negramm ei kannata. mõni võiks grammi aju sebida endale tho. meeldimisest sai sallimine, sallimisest sai ükskõikne olek, ükskõiksusest sai mittesallivus. niiet .. ma ei tea. AI DÕUNT GIVV A FAWCK, its in control.

a ja mingipäev öövahetus ja homme tervisekontroll .. do i pass ? :)

No comments:

Post a Comment