Tuesday, March 8, 2011

Ookaye, maybe still they can replace ..

Lubasin pikka posti aga mida perset ? mul pole absoluutselt juttu tegelikult, mida siia niiviisi pritsida. ja no ma ei mäleta kaa ju, et kus millal kellega ja miks tegin .. Aga lühidalt siis -

käisin tööl, hangusin sõberitega, sai isegi jooki tehtud, sai kahte seina tapeet pandud, sai veel tööl käidud, sai Annabeliga tülli mindud, sai ära lepitud, sai paljusi asju sai, fawck that. See pole üldse oluline ..

Noo jama lugu on see, et Annabel on haige hetkel, hoolitsen tema eest .. o well vähemalt üritan, kuigi i know i are fails anyway. mölakas as i am. aga ei, enne vaatasime kallaga mingi seksi ja linna vilmi . tore vilm oli, naerda sai ja asja, kuid sealt jooksis nii faking haigelt fucking fuciTRUE elutõde läbi, täiesti putsis.

: " Mees ja naine lähevad välja koos .. naine hakkab võõra mehega jutustama, silma tegema, muhelema, kihisema, kallistama jne jne jne - SEE ON NORMAALNE. aga kui mees võõra naisega juttu teeb ja ehk ühe dringigi - EBANORMAALNE MINEPUTSI KUI MUNN MEES SA OLED. " Kallid naised .. defineerige, miks se nii on ? miks peavad mehed teist aru saama ALATI ükskõik mida te ka ei teeks .. ja miks teie meestest reegline mitte kunagi aru ei saa ? ( mhm ,vahepeal saab reegleid ju eirata kuid seda mitte tihti ) ... Lihtsalt mulle ei mahu pähe ja siis ikka veel naised virisevad " ah me vajame võrdsust " my ass -.-!

Mitte, et mul naissugupoole vastu midagi oleks, ei ole . ofc ei ole ju. mul on endal ka ju täitsa tüdruk olemas - õnnelik olen ja asja aga siiski ma ei tea, see on haige lihtsalt.

Aaaa, ajoajoajo üks kaks, üks kaks ! Käisin koolis täna! . *memories* hehe jeeea, a noh, võtsin eestikeele ja kirjanduse täid ja nüüd, kus mul on vaba aega paar grammi .. hakkan siis neid lahendama - õnn kaasa mulle ja värki.

No comments:

Post a Comment