Thursday, March 31, 2011

i feel im goin´ insane ..

Tere varahommikust! ausalt, ma peaks täiega blogi, kui mul oleks selleks aega ja jaksu aga paraku pole mul kumbagi, kuna jah .. väsitavad tööpäevad + igasugused muud tegemised.. Mõelge ise .. hommikul 4.00 äratus, 6.00 hakkad tööd tegema .. 20.00 lõpetad töö, siis sebid ennast kuidagi häälega koju .. kõuad nii 22.00 koju ja siis arvake, kas on suur tahtmine veel arvutitaha istuda ? i dont think so.

insane ? whaaat ? yea.. viga ilmselt selles, et ma olen liialt paranoiline ja mõtlen liigapalju. Tegelikult on kõik ju hästi, isegi tegelikult vb paremini kui hästi, .. ei, ongi paremini kui hästi, sest olgem ausad .. kui palju on eestis neid üksikuid ja töötuid mehi, kellel praktiliselt puudub elu ? neid on terve persetäis .. mina pole üks neist, minul on kõik olemas - naine, töö, kodu, pere .. mida effi muud tahta ? aga ei näed, ma oma mõtetes aegajalt kipun ikka tahtma midagi mütoloogiliselt paranoilist, millets ma ise ka aru ei saa . kinda psycho.

Nüüd, olles olnud 4 pikka päeva jutti tööl .. ( tähendab .. neljas just algas ) siis tuleb mul 3 vaba.. tripin reedel tallinna, vaatab, mis kraam seal toimub ja siis tahaks veel midagi asjalikku teha nende 3 päevaga aga ma ei oska ettegi kujutada, et mida näiteks ;o .. a ja muide, arvatavasti panen ma üldse blogikese kinni, kuigi seda pole üldse kerge teha, sest ma tean, kui enjoyable see inimeste jaoks oli. Ikka väga paljud on kirunud " miks sa midagi ei kirjuta ", " noh, kirjuta juba " ja nii edasi .. aga tõesti, mul pole suurt midagi kirjutada .. see pole väljamõeldis vaid reaalsus .

Okei, aga kui nüüd natukene midagigi kirjutada, siis seda, et plaan on tõesti muusikategemise taset tõsta, seda ei saa küll kohe aga ideoloogiliselt on tulevikuplaan ikka endale nimi teha - vähemalt eestis. ausalt, kopp on ees mingitest tre.ee trancehardstyle segudest,. mis ajavad iiveldama. Siis on plaan leida endale kambajõmm, kellega osta vidinaid 50:50 . see pole küll kerge aga noh jah, läbirääkimisi peab nii mõnegagi pidama, pluss need rahasummad pole 5 / 10 eur, millest jutt käib, kui asju pooleks osta. Siis veel mingi aeg tekkis idee, et nahhui ära kolida parksepast - see koht on saatanast, mwaha . aga samas jällegi kui ise olla teistmoodi, siis ei häiri väga ja noh jah, selle elukohaga on üldse hetkel ma ei tea, see pole sugugi kindel mis kes kus millal ja miks . ja lõppsõnaks tahaks öelda, et mu lemmikloomakesed on tiigrid :)

2 comments:

  1. Hüppad siis lõpuks minujuurest ka läbi ? :D

    ReplyDelete
  2. fuck, oleksid võinud msnis öelda et linna tripid reedel, oleks võinud kokku saada jms ,
    :D

    ReplyDelete