Wednesday, August 18, 2010

All the things we've accomplished, we've accomplished together!

Sjäuu! Mure on .. Nimelt, ma ei mäleta eilsest mitte kui muffigi ;o täiesti kuiv pilt. AA, midagi tuli õhtust meelde .. Nii, olime siis Mina, Kerli, Väike, Annabel, Demy väljas , eks ? ja siis läksime ühika ette istuma ja hakkasime siis maailma asju arutama. No ikka kuradikuradi tund aega arutasime venelastest ja muust pasast. neways' kui me musiga koju, siis panime ns hullu tükk aega, siis käisime pesemas ja vaatasime fämili gaid ja simpsone ( FG oli sitaks hea osa eile :p ) Nii, peale seda uinusime natuke ja siis errrr , ärkasime üles lambist mingi läksime vannituppa, kus ma suutsin musi totaalselt veega üle kasta (: No seda märg olemist ^^, Loodan, et ta mind kaua ei vihka :p ( Muidugi ei vihka ju, hihi ) . Nii igastahes mingi 7 ajal saime hommikul magama ja magasime 13.00'ni, siis tuli horoskoobi lugemise aeg, no normal. Lugesime ära, oli äge nshit ja siis kuramuse musikallipalli läks Kerliitoga õue mingi aeg . Mina siis ma ei teagi ? olin vist ns kodus ? aa jah, ma KORISTASIN ! :) noh, peale seda siis läksin poodi, ostsin suitsu ja siis läksin kalli õeraasuga järveäärde teda valvama, et ta ujuks. Nii, siis võidusime edasi heiksi autu juurde, millel vahetasime ratta ära, muidugi me pidime väiksega kuradi toore jõuga auto esiosa tõstma :) musklimehed nagu me oleme. Okei, siis läksime laulukale, kus olid Kerli ja Annabel ja kui ma tol hetkel annabeli kaissu võtsin, tuli mulle ajju kohe lugu .. ühtlasi mu lemmiklugu .. " D-Block & S-Te-Fan - Revelation "

Sellest loost pärineb muidu mu Blogi pealkiri ka. " All the things we've accomplished, we've accomplished together " Aga see ju ongi nii, eks ? ..
I got a few things I've been thinking about and
I'd like to share them with you
All the stuff going on outside
The pressure, the job
The tears, the joy

All those things that can weigh you down
You know sometimes, just sometimes
You bring that home with you
I want us to just stop for a minute and think about how much we have
I mean look at how far we've come already
All the things we've accomplished, we've accomplished together




Vot. Peale seda läksime soomesauna, kus olid kari lapsi, kes jõid. No muidugi me läksime ka sinna tegime sitaks kino jne jne , siis mingiaeg ma läksin koju süüa tegema, tegin makarone ja kalapulki omale. normal, siis läöksin tagasi somka, kus lapsed olid juba ikka päääris purjus, no nad muidugi liikusid minema siis, ja meie oma jõuguga läksime punakasse istuma, seal väike tantsis meile ja me olime õnnelikud ja rõõmsad. Edasi läksime Kerliito poole ja olime seal ka rõõmsad selle hetkeni mil ma ära hakkasin minema, no musi tuli saatma mind, saatis poeni, kaisutasime ja mõmmitasime seal tükk aega onju ja tulemus oli see, et mina hakkasin teda koju saatma :) no aga muidugi teepeal oli faking viiemeetri paksune KONN ! oi vi*t kuidas ma kisama hakkasin aga no HAHA siis tulid Erle ja Eleri ju .. haha nendega sai sitaks kino ikka , karjusime väikse akna all, kuni to välja tuleks :p tuli kaa, tegime suitsu ja siis tulingi koju.
Päikest ja märgu unenägusi teile ! ;*

No comments:

Post a Comment