Tuesday, August 24, 2010

Hakkan kuulsaks muutuma ? lahe.

Tänud kõigile Fällostele ( Lugege followerid ) Kusjuures se teeb nagu siiski suht mõnnat tunnet, et lausa ÜKSTEIST inimest " jälgivad " mu blogi. ;o Kuigi minu profiili on vaadanud juba ainuüksi 182 erinevat inimest . " WOW " See tähendab, et blogi lugenud on veel rohkemad. Igastahes jea, suured tänud. Kes leidis, et oli huvitav lugeda, kes leidis, et tänu loetule saab mignit sitta keerata ja kes leiab, et ta on nii lahe ja jääb edasi lugema. Midaiganes. Nii ..

Mida tegi siim ma eitea, viimastel päevadel ?

... - Jumalast õige vastus ! Muidugi ma panin total tühja, ei teinud mitte midagi. a , okei .. jah, mängisin öö otsa, siis läksin kell 10.30 magama ja tõusin mingi 13.** ( ei mäleta täpselt ) ja hakkasin uuesti mängima .. mängisin umm .. ( mängin siiamaani ) ja kell on 03:46 GF ? aa andke andeks , korraks käisin koos väiksega väljas, tegin 1 suitsu ja tulin koju tagasi mängima. huvitav elu ?
No aga kuidagi peab ju tegema samme paremuse poole, ma valisin sellise rahuliku ja omaette olemise. hihi . Pealegi, mul on vääääga lõbus üksi istuda ja passida ja kohvi juua ja suitsu teha ja arvuti taga paar clicki teha. Kõik on korras. aga no kõigehullem on ju see, et nüüd tuleb se madafakinchucking kool nahuj. Ei, mul endal on pohhuj, enda kooli ma ootan .. mida kiiremini sinna saab, seda kiiremini saab nahuj eks ? okei. . aga nüüd tuleb problemaatika nimelt selle .. mis ta oli .. noh .. noh .. teate küll, see kuradi niiihästipaljukallis tüdruk mulle, eksju .. ta tõmbab ju tlina tuld .. ma saan ju aru, et okei jah .. 2 - 3 päeva ma lasen nii, et ei maga ja hoian mõtteid mingil tobedal mängul .. aga kui ma pean seda KAKS NÄDALAT TEGEMA ?!
* someone blow my freakin frainz pls ? *
Jumalast putttsis. mängus ka õnne pole.. enam ei tule und ka, organism harjus ära sellega, et ma ei maga. Varsti hakkab jälle sama pask pihta mis 2a tagasi oli aga pole hullu. ei aga mida ma jaman, ma kirjutan valmis juba mida ma homme teen, eks ? ..- 

No homme siis ma arvan, et hommikul vara lähen magan natuke .. Siis kui musi msni tuleb ja peksab mind magama :) Noh, siis ärkan ja sis kukun pelama ( aka mängima ) novott teile siirupit lehmakommimoosiga. Ja siis mängin again uue hommikuni. A muidu homme on positivnõi see, et kedagi pole kodus. Saan koristada :) Tegelt ka, mulle hakkas koristamine meeldima ju ;o aga ainult oma prahti, ainult oma kohast, ja ainult siis, kui ma täiesti üksi kodus olen ja RHR ( Realhardstyleradio.nl ) lõhub niikõvasti, et tolmuimeja häält pole kuuldagi. 

AAAA ! MSN THEORY !  
Pinnu msniga on selline jutt, et seda saavad ainult valitud inimesed. Ja kui midagi lekkima hakkab, siis käige vittu, mina siis enam msni ei kasuta. Täpselt samamoodi nagu saan ilma debiilfonita hakkama saaks ka ilma telefonita. Nii aga siiski, kui sa SOOVID mu msn. Tõesti. ... kui sa tunned / oled 
  • Reaalne sõber
  • Muhe jutukaaslane
  • Mängur
  • 80'ndates MILF 
  • Või kui sul on minuga HÄDASTI tarvis midagi arutada
Siis võite ju alati   SIIA LEHELE MINNA ! Ja postitada. Kuid kui sa ei ole mu orksi sõbralistis, siis GTFO !


Noh tavai. kõik vajalik sai öeldud. 
Ma tagasi pelama tsau!

No comments:

Post a Comment