Monday, August 30, 2010

Switching between worlds.

Jo. Mingi eriti maru nolyphe periood algas. Miks ? Sest ma hakkasin uuesti Taaviga läbi käima ja musi läks ka ära tlina - pole teha midagi muud peale hardcore gamingu. Igastahes jah. Okei, eile siis vnoh .. kellaajaliselt üleeile oli tore. Musi oli last day @ myplace before kool . nii, siis tegelt oli seal veel hunnik rahvast, eks . ( Kerli, Tavs, vahepeal kargas Emily läbi ) noh, well. nsm Vaatasime filmi küik koos ja möllu .. ajasime juttu, viskasime lolli nalja ( Muidugi enne seda olin ma 24h awake olnud, niiet filmi ajal ma magasin 30min. ) Eriti lahe oli see, kui mu õdevend Kerliga sebima hakkasid (: " Tule mängi meiega, me tahame sinuga mängida, sinuga on nii hea möngida " no okei. Igastahes Siis mingi aeg suutsin ma endale sõna otseses mõttes pliiatsi pöidlasse lüüa :) Valus oli ! Lõpuks kui tavs ja kerli olid jeehat lasknud, saime õpuks musiga kahekesi rahulikult olla. Kuni siis kell 1 pidi tema ka ära minema. Hah, no okei haraso tebjaa, Mina hakkasin 2 / 3 ajal ( ei mäleta ) Tavsi poole astuma. Eriti mahe oli. Ei olnud maganud negramm ja taavi pool kaa ju ofc magada ei saa - Seal MÄNGITAKSE ! jea, selline true hardcore käis, et ise ka ei usu, kuni siis hommikul kella 9'ni, kus oli vaja tavsi emme bussipeale viia. Okei viisime ära, siis mõtlesime, et peaks parksu poest pelmeene ostma aga no hujj, pühapäev ju ! tund aega oli poe avamiseni .. Mida meie tegime ? Haaha, läksime metalli platsime autoga, panime uksed lukku, muusika mängima, lasime istmed alla ja magasime sõna otseses mõttes autopeal tunnikese.

Kui me lõpuks oma pelmeenid ja suitsupakid kätte saime, siis läksime tagasi tavsi poole pelama. Mingi siis, kui telekast hakkas Kodus ja kõõrdsilmad , siis jäime me magama ja magasime poole kaheteistkpümneni õhtul / öösel / hommikul - Kuidas kellelegi, eks ? :D no well ja siis kohe mängima . Nüüd on siis kell 3.20 - Tavs läks veel korraks puhkama , tal ju homme kool . ja mina siin möngin hommikuni, siis lähme parksu ja siis vaatab mis edasi saab ;* PÄIKEST TEILE :)

No comments:

Post a Comment