Saturday, August 28, 2010

What can i say ? ..

Zeukihh. Põhimõtteliselt on käimas mingi " Tere, see on minu loomake " teema  . Noh well, mul, okei meil muziga on juba loomake, eks? aga kui ma nägin, et Kerlil on kaa, siis tuli mul kange soov ise endale ka loomake otsida. Kurat aga võta näpust, ei leidnud sobivat, seega avasin oma kalli photoshopi, tirisin vektor angled, themed ja muud ressursid ning muudkui hakkasin joonistama. Minu loomakese lõplik välimus jäi Selliseks :


Rate, hate or mastrubate :) Siiski " enda sünnitatud " hihi.
A Tegelt, mida ma tegin täna ? no tähendab siis kellaajaliselt eile .. mm Suht ööotsa pelusin, hommikul lürpasime Taaviga kohvi minujuures, siis läks Taavi kooli, tal on suvetöö! xaxaxa nub. Anyways, siis hangusime Reioga nsm, käisin poes ja ostsin suitsu endale etc.. Well ja siis tulin koju, tegin taski lõpuni ja kerisin kerasse. Mõtlesin, et magan paar tundi aga no fakk, õhtul kell 20.00 paiku oli äratus alles . Noh, egas sis midagi. Hakkasin uuesti mängima ja muudkui mängisin kuni lambist Tull uksetaha tuli. HaaHaa, no tegime öösel vibo tulliga siis ja eerm, siis ta migniaeg läks minema no okei, fain . Siis mingi kell tuli mul idee filmi vaadata, ja kui ma avastasin, et " The Grudge III " On olemas juba, ma isegi ei mõelnud, vaid tirisin kõik vimma 3 osa ja hakkasin esimesest alates vaatama. Ikka sitaks hea storyga film. Soovitan kõigile !

Igastahes enda suureks .. Väga suureks hämminguks avastasin, et mulle siiamaani meeldib kohati päris palju mingi emokidra keevitamine ;o Mõned näited siis :
" The Offspring - The kids aren't alright "
" Dead By April - What Can I Say "
" Saliva - Always "
" Madina Lake - Never Take Us Alive. "
Nojaanoh. Ise kaa imestan ju. Igastahes ma ei teagi mida ma nüüd edasi teen .. Kell on ka 6.37 hommik, ju ei jää muud üle, kui natuke mängida ja musi oodata :A Babai lidl madafagas.

No comments:

Post a Comment