Sunday, August 15, 2010

Shakalaka madafakaz'

Joo sõberid ja muud ilmalikud asjandused. Sooviksin teatada, et kõik on stabiilne, ning ma olen elus veel! Missiis, et pole kaua kirjutanud. Kust ma alustan ? Kaugeim asi, mida ma mäletan, on see, et 11 august kell 8.00 hommikul pidi mul hambaarst olema. No ullike nagu ma olen, olin ma ÖÖÖ OTSA üleval, et kindel olla, et ma sisse ei maga. Okei, hommikul enamvähem unine olled siis läksin 7.15 bussi peale, polikliinikus ootasin 30 min ja vaatan, oh imet, ei kutsututki mind arstile . Okei, asi tundus enamvähem fishy juba kuni siis kell KÜMME ! saate aru, 7.30 - 10.00 ootad ukse taga ja siis öeldakse, et jou tüüp, mida sa passid, sul pole ju aega ?! Okei, vähe ei saatnudki võru h-arste sinna, kuhu päike ei paista ja tõmbasin tuld sealt. Masendusest siis läksin ja ostsin riideid ja tulin parksu. Siis kallis väike tuli minupoole, tegime kohe hunniku õlut, eks .. okei , siis läksime Merliniga õue ja ostsime külmiku õllest tühjaks ( seda kokku päeva jooksul 5x ) nii, ostsime 2 pakki säästu pelmeene ka ja läksime siis merkapoole süüa tegema. Mina magasin samal ajal 30min kuni väike keetis pelmentse. Okei hea, sai kõhu täis. Nii siis läksime välja hanguma kuni poes tulid 2 võõrast tüüpi mujuurde " ou sa suitsu saad osta meile ? " no ... ilus poiss nagu ma olen, ega ma ära ei öelnud. siis väljas hakkasin nendega juttu ajama ja kutsusin meiega koos pidu panema ( Matu prantusmaalt tuleku vastuvõtt ) no nii, siis võtsime veel huniku kangemat alkoholi ja hakkasime tinutama. Kui õhtu käes oli, käidi mikuga navil, tooli 2 kilo viina, kui aeg edasi, käidi janniga 2 korda nav il ja mõlemad korrad toodi 2 kilo. Eriti metsik ju ? no mingi aeg veel käisime janniga söömas, mina, merka, jann, rainis. No kui tagasi tulime, hakati tatoosi tegema. me merkaga tahtsime tähekesi käepeale .. merka sai ilusti ära aga nii kui mulle tegema hakati , läks aparaat katki ja onu politsei tuli kohale. see oli masendav, ma pole varem ka nii tihedalt mente näinud kui see kuu. no okei, joomise lõpetasime laulukal ja vsjo.
Hommikul ärkasin kodus, olin tuumapohmellis, ema kutsus tädi siia minuga pahandama, et miks ma joon. Asi lõppes sellega, et ma sain teada, te ma olen pea joodik ? no kelladesse pls ? igastahes jah, see oli viga, sellist juttu ajada. Igastahes maiduga läksime kohe välja ja KOHE peale seda .. peajoodik nagu ma olen panin kohe lõhnad ligi. Tundus reaalne idee. Oh imet, martin nurk oli parksus . ruudiga jõid. no mingiaeg siis maiduga tulime mupoole, kui tagasi välja läksime, siis uuesti joogi peale. 2x kast õlut ja tavsi poole, kust me samakiirelt tagasi tulime, no okei, lõpetasime päeva siis punakas kus mait oma 3 kilo grilli meile sisse söötis, ja mina muudkui marinaadi seest sibulaid ära rottisin (:

Uus hommik oli selline, et mapidin maale minema aga ei läinud, sest musi tuli siia. no .. veetsime mõnusalt aega, no oli hea olla temaga koos. Nii, siis leppisin emaga toredas asjas kokku. " Kui Siim on 90 päeva kaine, läheb Diana, mu kallis emme Siimuga klubidesse hullutama " on väärt kaine olemist, eks ? :D no sellessuhtes, et jah, siis läksin ma maale vanaemale appi puid riita sättima . voiplätt, mingi kuradi kella 6'st kuni poole 12'ni puid hoorata on eriti reaalne ? ma oleks 3 päeva pannud noid, kui raigo poleks appi tulnud. no kena, siis kui töö sai tehtud, läksime raigoga baari, kus oli haige jooming :) aga siim ei võtnud jooki, missiis, et keegi sellest poleks isegi teada saanud aga ikkagi, asi oli juba põhimõttes, peajoodik my ass. vot. Nii siis tehti seal öösel igast kino, kes näias oma auto 2x 1200w heli võimu, kes andis niisama baigiga gaasi. okei. hea töö. Next day tulin ma tagasi siis õhtuse bussiga ja kohe tuli väike mupoole . Nati aja pärast tulid kerli ja annabel ka. niihea oli musi näha üle 24h uuesti (: novott, siis mingi läksime välja rasmuste ja maitudega ja lihtsalt mängisime niivõrd lolli, et kõigil olid naerust pisarad silmas.. Väga mõnus õhtu oli. Kui öösel musiga koju tulime, oli HAPPY TIME ! :D ja kell 7 saime magama. No normaalne, migni 10ni magasime ja siis kohe ajasime ns asja ja siis mingi 2 ajal läksime välja kerli ja väiksega, siis kunagi maandusime kerli poole, kus ma magama jäin :D igastahes jah, musi ja kerli viidavad lõbusasti oma naisteaega seal ja mina kodus kirjutan juba mingi pool tundi seda jura siia. Have fun babehs. a 1 asi veel ..
Mulle meeldib annabel täiega, ja nii ongi, shakalaka head ööd !

No comments:

Post a Comment