Tuesday, August 31, 2010

Dead by april ?

Woo Hoo Boo Woo Hoo Nii . Alustan sellega, et tühi tunne on sees. Mitte miski ei paku huvi, not at all. Mitte kellegagi ei taha kokku saada ja asja teha vnoh, on kaks erandit. Totaalselt ootan ja loodan juba musi näha ja siis on mu " onlybuddehh " Tavs .. Ta on nagu atm ainus kellega kannatab koos olla. Sellepärast vist 2 päeva temapool olingi ? Muhe vana igati.

Eile oli see jama, et kuulsin, mis mu semuga juhtus .. päris kurb kui nii võtta. Just viimasel ajal olime päris palju läbi käinud temaga jne ja siis kuulda sellist asja ? eitea, mina ntks ei poolda seda vaid see ainult näitab inimese nõrkust vms ? aga well.. no ma siis eile päeval niisama võidusin around, kuni siis pidime tavsiga linna minema kooliasju ostma aga tavs ei saanud mingil põhjusel ja siis ma läksin koos väiksega linna. Ostsin mignid mõttetud vihikud ja pastakad - peaks 3 aastat läbi ajama nendega . Igastahes poes nägime raigot .. ja putsis oligi.

Igastahes öösel kui koju tulin siis kolkisin ikka sitaks uksetaga ? sest mõni ei saa aru et faking on kaks võimalust - ei topi ust lukku või annab võtme. aga ei ta ei saa aru. ja siis on minupeale vihane, et ma öösel uksetaga kolgin.  Igati nahhaalne.
tsau mul sitt tuju.

No comments:

Post a Comment