Thursday, August 5, 2010

Hämmastav seis.

Moi! Vaadake, ma pole suht kaua mitte midagi kirja pannud siia onju, sellest tuleneb ka see, et ma ei mäleta ju täpselt oma igapäevast päevaplaani aga igastahes asi algas siis sellega, et mingipäev tuli Oliver mulle külla, no ta muidu elab tallinnas.. Niiet ta hüppas pea ees musta auku pmst, kui esimest korda elus meie juurde siia parksepasse tuli. Esimesel tema siin olemis õhtul no muidugi kohe viinad ligi ja murdi poole. Väga mõnus oli, seal ka joodi, kerge mix oli tulemuseks ja kõik olid purjus :) Siis me läksime olluga telki, a no fakk, paduvihma hakkas sadama ju, mida sa teed telgis sellise ilmaga ? mittemidagi ja nii me tuppa läksimegi voodit jagama.

Peale seda, tuli päev, kus Ollu sai endale normilt opalju semusi jne, midagi huvitavat ma selles päevas ei mäleta . lihtsalt kerge istumine ja võidumine ? Aga noh võibolla oli see see öö, kus mina , väike ja taago hirmutasime lapsi :) metsa all jalutades mängisime nii lolli, et lapsed kiljusid ja kisasid.. " VADIM TULEB MOOTORSAEGA " hahaha :D ei jah, siis tuli plaan minna tondikasse, aga noh juba selle jutu peale sittusid pooled täis ennast. okei, siis löksime igaroju oma koju.

Siis mingipäev otsustasime, et moodustamegi " kainete jõugu " Sest meil oli kainelt suht palju nalja saanud ja noh , rahasi ka pole kellegil eriti niilambist joogipeale raisata ju aga okei. Hommikul tuli taago uksetaha umbes et " tule õue, teeme suitsu ja proovime mu auto tööle lükata, mul sai aku tühkajs " no muidugi ma kutsusin ollu ka appi. kahe tonnist autot 2kesi lükata pole lahe aga hakkama me saime, kuid auto käima ikka ei läinud, siis sai taago aru, et asi pole ainult akus, vaid tal pole kütet ka sees ja siis saatis ta väikse linna kütte järgi. Kui väike tagasi tuli, siis läksime uuesti mürama selle auto lükkamisega. Mina , murt, maku, vöäike ei suutnud seda asja tööle lükata niet muud ei jäänud üle kuji tuli kutsuda kenor oma krokodega. Siis sai asi tööle ja korras. Nii õhtul läksime välja kõik jne ja sis tuli plaan õudukat vaatama minna ÖÖSEL SOOME SAUNA ei algul oli normaalne a sis tuli migni purjuspäiste inimeste jõuk sinna .. tähendab .. kes oli purjus, kes paugu all. no sis seal ei saanud enam midagi teha ja läksime kerli poole oma kambaga ja vaatasime seal edasi. Kui vilm läbi sai ( mis on eriti mõttetu = paranormal activity 2 , ei soovita seda oma suurimale vaenblaselegi ) Läksime anabeliga kahekesi minujuurde ( kell oli siis hek 2.45 ) ? no normaalne oli. hjommikul kella 7.00'ni elasime oma elu ilusti jne :) ja sis saime 20 mina magada ehk kui mu ema mind üles äratas ...

Nii, hommikul mu emme teatas, et nad lastega minema ja korter jääb tühjaks, no eriti normaalne oli see, et kohe lendasid mingid semud siia. Mõnus, kui sõpru on tegelt .. Nii siis me läksime ujuma ja musikallis läks oma õele linna teksasi ostma. Järveääres märgati, et Oliveril on puuk seljas, no seda puugiga nussimist siis .. a kõik sai korda, siis me rasu, berta ja eelmetsaga pelasime võrku .. me saime rasuga üle veits a no pole hullllu :) Siis , kui musi tagasi linnast tuli lasime kerlil päevituste ülemise osa tuuri, mis mulle külge pandi, haha jube lahe olin :D vähe ei saanudki naerda :D ?! a kurat, taago vist filmis ka seda niiet jah, mälestusi kogu eluks :) no siis löksime minujuurde, sest kõhud said tühjaks ja siis siin kerli hakkas makarone tegema meile :). ta teeb mingi ime nipiga neid .. toon näite : mu ema tehtud sööki ma võin süüa kilodes .. kerli tehtud toitu natuke sööd ja rohkem ei mahu, KOKKUSATTUMUSED ?! ei tea, vahetpole . Igastahes jah tore oli. Õhtul siis kunaig kui ma mujsi ära koju saatsin, mis oli ääretult kurb , eks ? siis lüksime me välja .. väljas istusime tühja kuni merka poole läksime KOMPUGA mängima .. haha väga lahe oli lapsepõlve meenutada, ja seda muidugi täiesti kainelt.

Nii, Nüüd on jälle uus päev, Kerli helistas just ja tuleb siia .. arvatavasti lähme õue või midagi taolist Igastahes jah, meeldivat olemist teile, kutid, mutid ja muud kaasmaalased.

No comments:

Post a Comment