Saturday, July 31, 2010

poiss on gei.

musi sa oled niinunnu .. mu pedepoiss , jummjumm .. MUSKAA (L) .

Et siis Annabeli produktsiooni ka natuke. aga muidugi küsimus laiale ringile, miks arvab oma tüdruk, et ta poiss on gei ? Haa ! Asi on hirm lihtne. No üleeile sai Merka ja Rivoga koos natuke joodud. Muidugi se jooma hakkamine oili paras koomika, sest ÖÖSEL kell 1 uku lihtsalt peksis mind jooma , a kurat, kui viin otsa sai, läks asi vallatuks ;) Noh jah, okei, sellest me enam ei räägi, kuid siiski, me Merkaga saime naerukrmabid, kui Rivo ennast natuke valesti sõnastas ja lausus :
Kui ma 6 aastane olin, siis kaotasin Taagole süütuse

HAHA! Merkaga ausalt olime tund aega täiesti kõveras. :) Aga okei, siis sain sealt hommikul pool 9 koju umbes ja vajusin magama ja SIIS kell 10 tuli musi minupoole ja peksis üles mu. Muidugi ta oli natikene solvunud vist, sest ma ütlesin, et ta saab üle pika aja hommikul kainet mind aga noh jah .. Igastahes eilne päev oli suht võidumine .. Kiirelt väsisin ära, kell 1 öösel magasin juba. Päeval midagi märkimisväärset ei juhtunud n shit. Täna läheb siis obikasse suguvõsa kokkutulekule .. Vaja paarile tüübile seal pilk peale visata, hope to get some fun , cya babas.

No comments:

Post a Comment