Friday, July 16, 2010

pray for me.




Noo tsauki kutid, long time noo see ? huh. Ma ei jaksa kirjutada eriti palju, sest varsti peab jälle välja minema aga põhi teooria seisneb siiski eelnevates päevades. Okei, nii. Mingi päev läksime me tamulasse , kus olid alguses mina , väike, ingo & tanel. Hiljem liitusid meiega demy, sillu, maku, taisto, kalmus aa, tiina ja jane olid kaa. No palju õnne meile. Võtsime siis võrgu ja hakkasime palli mängima, karm mäng oli sellessuhtes, keegi ei saanud mitte midagi aru. Kui ujuma läksime suutsin ma oma jala puruks hüpata, mis pole üldse tore.. aga arvestades, et kraad oli sees juba, siis ei teinud tole aja ajendil erilist vahet ka. Igastahes, mingi kella 17 ajal läksid tanelid ja ingod minema ja jäime alles mina taisto, väike jane annabel ja kerli. no seda õlle joomist seal siis.. pidime väiksega käima iga 30 min tagant pmst poes " re-fillima " oma koolikotte. no kena jah, lõpuks olime suht sassis juba, eks ? ja siis mõtlesime, et okei. aitab nüüd. ja tulime siis viiekesi parksu tagasi. Bussijaamas näeme, et " oh fakk, uku, matu, merka ajavad mingeid asju " läksime siis nende juurde ja oh sa kuradi imet, neil oli kast õlut . no kena jah, ega me ka sitemad mehed olla ei saanud väiksega .. läksime poodi ja ostsime 2 laudurit ja siis alles kuulsime et neil ka omakorda 2 laudurit. Väga kena jah, siis võlus merka kuskilt veel poolese liviko ginni välja :| WOW! okei, siis läksime laulukale .. mina ja väike hakkasime merka ja maku vastu võrku pelama. a me ollime nii täis juba, et saime üle . Siis hakkasime hoolega jooma ;o '



Igastahes asi lõppes sellega, et õhtuks oli väga suur rahvamass laulukal ja minul mäller. aa ja mingi lastekodust põgenenud laps ka magas meie seljataga ;o siis hakati toda tagasi lastekasse orgunnima, a ma ei mäleta mis sai.

Okei, mis eile sai ? eile oli mul sõna otseses mõttes tuuma pohmell. õhtul kella 9ni oli sitt olla. a nüüd kõik tahenenud juba, hihi. tsauplau.

No comments:

Post a Comment