Sunday, July 18, 2010

Tõmba nahk vastu kõrvu & suru vänt endal pihku!

freakin' bububullshit on siin ilmas, muud mitte midagi. Miks ? Sest eilne päev algas täiesti lahedalt ja lõppes kuradi praktiliselt katastroofiga. Niisiis, päeval lihtsalt lambist hakkasime Kerdiga msnis rääkima, sain teada, et poiss tellis PS3 endale, mis on üli lahe. Annab põhjust talle külla minna kunagi. Igastahes mingi hetk mõtlesime, et võiks ujuma minna. Nojah, nii me siis tegimegi, normaalne oli mingi 3 tundi vees sulistada. Siis kunagi tuli silx ka järve äärde ja meil tuli mõte, et võiks minna poodi jäätist sööma. no nii tegimegi. Sõime jäätist, ajasime juttu kuni kerdil tuli idee linna minna burksi sööma. Läksimegi siis kolmekesi linna Kerdi autoga ja võtsime roobenist burksid. Sõime kõhud täis ja siis läksime uuesti parksu ujuma. Peale seda läksin mina koju ilusti. Olin olin ilusti kodus kuni Taago mind välja kutsus. Läksime siis ja tiirutasime parksu peal. Kui olime otsapidi väikse majakõrval siis tüüp helistas taagole ja tuli ise ka välja. no seda võidumist siis kolmekesi. Kunagi tuli Ailer kaa vastu, kes oli jummala süsilakku täis. Siis mingiaeg tuli Annabel korraks parksu ujuma, no kena jah, ujutasin siis teda mingi pool tundi kuni ta koju tagasi läks ja mina läksin taas koju sööma. Hull söödik olen, onju ? Igastahes siis kutsus Taisto mind ujuma. no muidugi löksin, a ma e iviitsinud ujuda seega ma otsisin väikse üles ja küsisime MerkaMatult mida nemad teevad. Mittemidagi ei teinud. Väga masendav oli uuesti koju minna. Siis kodus hakkasin kuulama toredat laulu.

Ma ei tea küll milleks sa ei tunne enda takti,
kui seitse päeva nädalas sa imed lahti.
Et avaldada arvamus,mis sinu karma ju,
on putsi keeran'd ja sa väidad,et see on armastus.

Ja ma ei tea,miks mu räppi sa ei tajugi,
lits kes soti eest kepib meie ajusi.
Raske leida teie seast on ju tonti,
sest isegi sitt on sinu kohta kompliment.

Kõik kohad siin foorumis munne on täis
igakord,kui miskit teed,tead,et tont üle käis.
Invaliidsus on alan'd,ükski sõna ei pea paika,
FUCK teile kõigile,sest meile nüüd aitab.

Lasteräppar jah? Ah keri putsi!
Määran te saatuse liivakasti.
Otsid siit midagi, a' ei leia kuskilt,
teen mis ma tahan sest ka ise seda tahtsin.


Väga viis laul, sõnad on superhead !
Igastahes minu suureks imestuseks tuli Koppel mu uksetaha umbes kell 22.30, ausalt .. pole seda tüüpi mingi 3a näinud. No jutt oli lihtne " JOU PINNU ! TULE TÄHISTAME MU SÜNNIPÄEVA " no muidugi ma läksin. Vaatasin väljas, et nad olid neljakesi mingi autoga. No kena jah eks siis istusin autosse ja kui auto süitma hakkas, sain aru, et juht oli ka jumala täis. Selle ajaga, kui ta sõitis mu maja juurest bussijaamani oleks ta vähemalt 3x auto üle kuudi keeranud. Ausalt, junni tõmbas jahedaks ja bussijaamas ma tulin maha. Siiski elu on liiga armas mulle. Sealt edasi hakkasin matu, väikse, maku ja kalmusega juttu ajama. Väga kena jah, matu ja väike läksid ära mingi pinna peale ja me jäime kolmekesi. Ma ka ei viitsinud lastega väljas edasi olla ja sammusin kodupoole. Teepeal nägin kaidot , ukut ja allut, ajasin nendega 5min juttu ja siis löäksin täitsa koju. Mõtlesin, et võiks filmi vaatama hakata. hahah, nii kui filmi üles otsisin arvutist küsis taago, et kas ma herneraksu ei viitsi ? no muidugi ma läksin kaasa. Nalja sai normaalselt kuni ma koju tulin ja magama vajusin. Niiet .. eilne õhtu läks putsi ! tsau.

No comments:

Post a Comment