Thursday, July 8, 2010

It's all your state of mind!

Hah, kell on eepilised pool 5 hommikul ja ma juba jälle kirjutan. Ma usun, et tekib mõte, et mis kurat saab juhtuda sellise ajaga aga vot mulle kerkisid paar ideed, millest kirjutada. Kui mitte teistele, siis kasvõi endale. Lugu oli selline, et mingi kell lihtsalt hakkasime Monikaga msn'is rääkima, me saime seal jube hästi läbi, rääkisime paljustki, me ei saanud vist isegi koos olled nii hästi jutule, igastahes, me rääkisime igast ilma asjadest kuni umbes kella kolmeni, Mis oli ise - enesest väga kena. Kuid siis võttis mu üks sõber ühendust ja kutsus enda poole, kuna tal oli igav. Mõeldud - tehtud! Läksin semu poole, ajasime mahedalt juttu, rääkisime ilmast, päikesest ja muust maailmast. Mingi hetk tuli tal idee, et võiks 1 film vaadata, millega ma muidugi nõus olin. Film rääkis hiina orbudest, kes võeti kokku mingisse mägionni elama, ning hakati seal kasvatama. Neid õpetati kõiki südametuteks killermachinedeks, mida nad ka kõik loomulikult olid, kuid ÜKS nendest reetis nad, kuna tema leidis, et temal on süda. Muidugi filmi lõpptulemus oli see, et seesamune üks südamega vend lihtsalt pwnis kõik südametud ära.

Sellest tekkiski mul suur suur mõte, et tegelikkuses tiirleb absoluutselt kogu see maailm su mõtete ümber, ning mõtted on kõik-faking-võimsad! Või kas ma eksin ?

Ma ei saaks ma mainimata jätta, kui deepi vajus üks lugu, mis teatud inimene mulle sheeris. " Example - Kickstarts (Bar9 Remix) " Tõsiselt, terve öö kuulanud seda biiti ning ei väsi kaa sellest.

Tegelikult tahaks ma magama minna aga ma ei saa ;o lihtsalt selg ei lase, see on nagu nii ära põlenud ja mäda villid õlgadel nagu kasvaks iga murdosa sekundiga, mis on äärmiselt eepiline läbikukkumine. Oeh, igastahes .. loodame parimat :) Eks ma haisen üleval .. üleval ja veel üleval, seni kuni hakkab elu pihta uuesti, siis tekitan kindlasti veel kirjutus materjali endale.

~ tsauplau

No comments:

Post a Comment