Monday, July 12, 2010

The Heat is ON !

Woaow! Tõsiselt, kuumus tapab täielikult. Oled väljas rahulikult oma tunnike - kaks, ilma mitte midagi tegemata ja oled ikkagi nii väsinud nagu oleks teinud ära kuramuse 12 tundi tööd. Eriti epic, villand juba sellest kuradi kuumusest, a no kena jah ilmateade ei luba enne neljapäeva ilma jahenemist. Võrdub sellega, et ma viskan sussid taevasse varsti ;o

Haha! Hommikul ma sain hoolega naerda, kui nägin Justin Biiveri pilti kellegi orkutis ! See oli epic, ma usun, et IGA inimene naeraks vigaseks ennast :D -



Nüüd ootan pisut, et Annabel tuleks parksu, et saaks ujuma minna ja et ta mulle salvi haavadele määriks ;o Eriti hoolitsev ollakse minuga - Mis on ise enesest ülim!

a eniveis. tänane põhiteema oli siiski pisikese ja Kerliga ^^, Kerli kaa ikka väga armas noor neiu ! (: hommikul läksime välja, eks ? nii .. siis ma vingusin talle tükk aega, et mul on kõht tühi. No hopsti! oligi minupoole minek ja Kerli hakkas kokkama ;p ta teeb kuidagi meeletult toitvat sööki ;o peale esimest taldriku täit sai juba kõht täis.

Igastahes, loodame, et päev jätkub kenalt.
Ma hakkan siia blogi veel igasugust lollust tegema, et poleks ainult tühipaljas möla ;) I'm goin to be Commercial Bullshit ! :) tsau.

No comments:

Post a Comment