Saturday, July 17, 2010

it starts with ..





Jepikaije madafakas . Kuidas kulgeb ? mul läheb kaa hästi. aga miks ? või kuidas ? ma ei tea. Igastahes, eile oli kaa tore võidumine ju .. päeval hullasime Bella ja Kerliga, käisime ujumas, peitsime puutaga, beesitasime silla peal .. ei, 100% fann, eks ? no kena jah, peale seda silla peal võidumist läksime soomesauna juurde .. tähendab .. mina läksin, ja siis tulid bella ja kerli tagant järgi, soomesauna juures oli mingi valge pluusiga tolgus, Maku, Reio, Ailer & Ingrit no kena jah, eks me siis olime koos nendega , jõin poistel õlled käest jne jne . väga tore oli kuni selle hetkeni mil kellegil tuli idee, et võiks viinaraha sebida ;o no oh seda komöödiat mis siis tehti :) no igastahes sel - ajal, kui teised raha sebisid saatsin mina Annabeli ära, ta pidi põlvasse koju minema . hihi. oli tore, tegelikult mitte, sest parem oleks olnud, kui ta jäänud oleks. Igastahes siis läksime Aileriga poe juurde kus silx ja kiga lambist istusid . Silx ka tark mees .. raputab coca pudelit .. siis keerab lahti .. saab üleni cocaga kokku ja siis teeb imestunud nägu, et miks nii läks. siis tuli tal hiilgav idee poest säästu vesi osta ja hakkas ennast pesema seal . huvitav aju, eks ? noh IGASTAHES kui nüüd mõttetu möla vahelt ära jätta, siis läksime tagasi soomesauna juurde kus hakati jooma. Mina algul ei joonud aga siis kutsus Ingrit mind eemale ja saatis mind oma kaardiga poodi, .. neiu tahtis koos minuga jooma hakata, kuna " mina olin sealt seltskonnast kõige normaalsem " a ega ma ei vaidle vastu kah :) no kenakena, käisin poes ära, hakkasime jooma oma koosseisuga ja siis tuli kellegil mingi mase peale, no eriti reaalne oli minna sillale murtud südamega ja nutvat neiut lohutama .. aga kurat! ma sain hakkama ! peale kolmandat mu öeldut lauset oli tal juba naeratus näol ^^, see oli nunnu. igastahes siis kunagi läksime ujuma ja siis kunagi läks rahvas laiali. oli tore õhtu (: õhtul kodus kuulasin lihtsalt kella 4-ni öösel RHR'i ( Realhardstyleradio.nl ) Soovitan ! parim raadio ever ! ;) ja siis sain tuttavaks ühe toreda tüdrukuga msnis .. ajasime juttu jne. igastahes jah. loodame, et täna ka toimub midagi.

No comments:

Post a Comment