Tuesday, July 13, 2010

old good buhhedz.

Ojai, lõpuks ärkasin üles, et kirjutada eilsest meeletust ning metsikust ööst. Asi oli üsna normuljonks, õhtul 21.00 paiku läksin oma pisikese õe & vennaga ujuma, kena jah, vesi oli üüüsna jahe juba sel ajal , sest miljon tatikat sublistasid seal sees. Siis, kui hakkasin kodupoole liikuma, helistas väike ja ütles, et ma välja jääks. No midaiganes, väljas polnmud sittagi teha, mingi Miko tuli korraks seltsi aga noh see selleks, siis läks iga roju oma koju ja ma lendasin MSN'i kus hakkas minu hämminguks Demy minuga rääkima, mul oli juba tunne " oi kurat, palun . ei hakka jooma " aga vedaaaas, tal polnud endalgi plaan jooma hakata, vaid hoopis mulle külla tulla :)

Nonii siis, Kell sai oma 22 juba ja Demy&Sillu ( aka ta kutt, eks ? mahe sellike ) hakkasid linnast parksu hääletama, mingi aeg isegi jõudsid nad kohale ^^, samas ajal otsisin ma väikse kuskilt aiamaadelt üles, sest vana tõbras oli raksus. Igastahes, kui me neljakesi kokku saime, hakkas rämedalt loll möla pihta. Küll 1 kurdab, et tal on pidudega probleeme, teine kurdab, et ta on homo ja kolmas kurdab, et kellegil on liiga suured tissid .. o GL , eks ?



See käis totaalselt väikse kohta.
" ÄRA VAATA MU TISSE "
hehe :)
Igastahes, olime olime neljakesi kuni mul tuli idee et võiks ujuma minna. nojah, me siis väiksega läksime, pukist mahedalt peakat, ja Bljat! ma lõin pealae täpselt vastu vetikat ära ! epicepicepic. neways' Sillu ja Demy ei julgenud tulla ujuma, sest neil vist polnud rätikuid ? ah care much igastahes peale seda läksime kiikuma .. jälle mina ja väike pidime kahekesi kiikuma, sest sillu ja demy ei julgenud, kuna demy ütles, et me teeme nliiga suurt hoogu. no kena jah muidugi me väiksega tegime üle võrri paar tiiru :) Esimene tiir oli koomiline, hehe 90 kraadise nurga all lihtsalt seista oma mitukümend sekundit. jaa, hull. igastahes siis liikusime üles bussijaama poole. Seal teepeal ajas Demy väga normali teksti, ja Silveri sõnamiksri teooria oli samuti üle prahi >.< noh, nii läks, kuni tulid kalmus, ken, ja juut ka bussijaama juurde, no oh seda hernesõda seal siis :D a peale seda, kui tagasi alla liikusime arutasime, mis viisil haukuv peni maha koksata, kes reaalselt pinda käis. Otsustasime " kiviga pähe " kasuks. noh ja peale seda läksime iga roju taas oma koju ja tuttu.

Tsauplau, oli kena ja tore. ma nüüd tänast päeva nautima. ;o

No comments:

Post a Comment