Monday, July 19, 2010

Thompson strikes !

Wuut, kena on kell 16.12 süüa mingeid praetud saiu ja mõelda mida kirjutama hakata. Aga ma arvan, et ma tean, millest siia juttu tuleb ! Nimelt eilsest päevast / ööst / õhtust .. mis iganes . Asi algas lihtsalt. Annabel üllatas mind sellega, et ta tuli parksu. Nii, siis me jalutasime ns ringi kuni leidsime Aileri, Maku, Ingriti, Heiksi, Reio metsast silla pealt. No aga loomulikult lasid nad viina seal hoolega. Millest mina pool ära kummutasin, sest ma vihkan alkoholi ! ja hävitan seda nii kuidas jaksan.
After thatoli poodi minek rasuga, kus habasime õllesi ja fizze, ei, lõpuks oli juba põhi all küll sellessuhtes . Ingrit oli ka täiesti putsis muidu omadega, a blogi ma ei viitsi temast kirjutada enam. Ei taha teise era-ellu tungida ;) Las laps teeb, mis ise tahab. Aga vot meie rasmusega hoopis läksime Thompsoni järgi, mida me läksime soomesauna juurde jooma. Seal pidid annabelid ja asjad ootama meid, aga ei oodanud ;o Noh mis seal ikka, hakkasime siis kahekesi laskma ja kuulasime mahedat drummi ja bussi. Siis kunagi lõpuks poole pudeli peal ilmus Annabel kohale, tegi kohe meele heaks. a siis tulid veel bertad, siimud ja kennid ka kuskilt ja oligi seltskond olemas :) noh, ajasime ns juttu nshit. Noo siis kunagi läksime me annabeliga kahekesi ära tuppa, kui mul mõnus sakk sees oli. Olime toas, sõime, jõime, tegime muud nalja kuni mul tuli idee, et võiks välja suitsule minna, no davaj, läksimegi ja nägime Tairet, kes andis mulle lambist 1 suitsu ja poolese ginni :) oli abiks ikka, kurk kuivas niigi, anyways, siis läksime jälle tuppa.. asi hakkas huvitavaks minema kui mingi hetk Sass helistas Annabelile ( eiei, ärge mõelge huvitava all midagi robustset palun, aitähh. ) no kena jah, eks ma siis läksin koju ja Annabel läks oma sõpsidega õue. Siis mingi aeg kui ta oli sõpsidega ära olnud tuli ta mu tuppa ja ehmatas mu ribadeks ning siis läksime tagasi ta juurde kus oli tore küll jah. no igastahes mingi kell 4 ajal hommikul läksime välja jalutama ja mina maandusin magama koju kell 5.30 umbes. gl hf.

more to come soon i hope. a seni vaadake videot. ja arvake, kas see saab MTVsse ?
Esimese Hardcore loona ajaloos, mida näidatakse ksukil muusikakanalil ;o



Minuarust lugu on kõva, video sitaks hea ja asi oleks täiesti võimas MTV lainetel :)

No comments:

Post a Comment