Thursday, July 29, 2010

It's okay, im good. Lets go !

Boohooo ! i mean, Woohoo. eriti kenad päevad on olnud siinkandis. Eile mingi lambist Krissa tuli parksu, nii siis alguses soojenduseks tuli 10 pilkut mis tõmbas vere käima sees ( no kurat, ma olin veel eelmisest päevast sassis ju :) ) Igastahes jah, võidusime ns Revo, Krissa, Mannu, Taago, Mina, Maku, Reio ja siis otsustasime, et võiks semule külla minna, kus kuradipärast hakkasime viina jooma :) A, Merka ka liitus meiega. No kena jah, Mingi kuradi terve öö surusime kätt kuttidega, enda imestuseks oli see, et krissa käpa surusin ma mõtlematult maha no töähendab .. kõigil seal ;) suur ja tugev mees, nagu ma olen. Aga asja kurb külg on see, et pinnu igatseb oma musi nii väga juba .. Aga homme ta saab musi, niiet .. pole enam palju vaja kannatada ;* A Igastahes, mis täna oli ? Täna oli ka kena .. Hommikul sain koju, siis lenmdasin msni.. Siis sain terve persetäie sõimata ning sain teada milline munn värdjas ma olen, eks ? no see selleks, see ei liiguta absull (: aga nagu siis Taago küsis, et kas ma temaga linna kaasa ei viitsi minna, et tal vaja auto remondis käia, no muidugi ma läksin siis .. nii, siis käisin Monika poolt ka läbi, viskasin talle ta koti ära, Siis läksime randa, võidusime ns seal, tegime suitsu jne ja siis, kui parksu tulime, läksime järveäärde ja oi v*tt mis äike siis peale lendas ;o meeletu ! no muidugi siis läksime karjaga laululavale istuma ja äikest vaatama. haa! siis oli eriline nli, kui politsei ka sinna tuli paar kodanikku viidi isegi minema, kuna olid õlut joonud. ( Nimesi ei nimeta. ) noh igastahes ma pinnisin meeletult, et tahan ka puhkuda .. KÕIK peale minu said puhkuda ja dokke näidata, ma ei tea miks politseid mina ei huvitanud .. no igastahes siis tulin koju ära pikutama ( mida ma siis praegu teen ?! ) novott. Õhtul ehk teeb midagi ? Vaatab. :) Tsau ma süüa otsima :D

No comments:

Post a Comment