Sunday, July 25, 2010

A New Day

Exactly this is how it should be done ! Jep, väga meeldiv päev oli ;p Hommikul läksime väiksega lambist välja võiduma, panime ennast migni veteranide päevale kirja isegi ( haa haa ) Siis jalutasime läbi metsa, mõtlesime, et mida teha .. Leidsime ühika eest rahvast, nimelt Kerli, Rivo, Ingriti, Erki eks .. no muidugi nad jõid. Erki suutis lõpuks viina koos minuga ära lahendada, jube fann oli. Tegime sellist komöödiat et ise ka ei usu onju kuni tuli Annabel, Haha ! Seda nussimist ta kaameraga. Sai kõike pildistatud, nibudest kannikateni :D ! Igastahes siis läksime migni kolmekesi edasi liikuma Annabeli ja Kerliga kuni tuli mingi teema, et jõudsime järve äärde, kus KErli ujumas käis onju .. No kena jah, siis käisime poes, ostsime Gini ja läksime mujuurde. Mmm! Mingi green lime gin + jääkuubikud = WIN ! igastahes jah, siis hakkas Annabel mulle süüa tegema. oh mine munni, kui head sööki ta tegi. YUMYUMYUM. Anyways siis oli juba suht õhtu ja siis võidusime ns. Läksime Taagoga välja. No seda möla mis me ajama hakkasime ! :D Mingid räiged fetishid käisid. Kes tahtis olla naise kehas ja kümmet meest panna ja kes tahtis olla mees ja sadat naist keppida. Kena jah, kõhulihas jäi valusaks naermisest :) Igastahes sealt edasi suundusime aileri poole, kus lapsed jõid. Oivitt kui vaimustuses Emily mu nägemisest oli. Tuli kohe ja kargas otseses mõttes sülle mulle. A no sis ta hakkas muidugi mingit iba suust ajama ja ma panin ta paika. Läksime siis taago ja belluga omadesse kodudesse, kus niisama kuumusime, sõime jne. Siis kunagi tuli mu õde ka koju maalt, oi seda õnne ja rõõmu mis me majas oli. Sellist hellust pole mupool veel elus olnud.
No igastahes siis olime niisama mingi mu toas, panin miljon filmi tirima jne .. Siis Annabel käis õues korra - mina suitsul ja nüüd siis tuttu vistvä ?
Viispluss päev. tänan semud ;)
homme jälle :)

No comments:

Post a Comment