Tuesday, July 13, 2010

UNBELIVEABLE!




No kena jah ! kõik on korras nagu norras (: asjad ammendatud jne. Sellega seoses tuleb tõdeda, et täna oli maru päev. Hommikul käisin oma kahe lapsukesega ujumas, siis tuli väike seltsi, semu nagu on, ostis suitsu meile kahepeale, teades, et mul niivõinaa sentigi pole. Siis kunagi again liitus Kerli meiega. Päris palju " Kuldne kolmik " juba ? ;d Anyways, siis läksime mupoole puhkama kuumusest. TÕESTI Kuum oli ! ma pakun, et päikse käes 40+ for sure ! Siis kui oli puhatud, läksime järve äärde tagasi juba kolmekesi ujuma ja siis läksime teisele poole järve, kus hunnik rahvast mängis võrku .. Haisesime siis seal natuke aega ja hakkasime tagasi tulema kui bussijaama juures vaatan " ohh imet, Annabel ?! " no kena jah, bella tuli parksu, kuigi tegelt ei pidanud. Kinda üllatav. no eks me siis hakkasime edasi hanguma kahekesi. Läksime minupoole, oi kui hoolitsev ta ikka oli ;o Kreemitas mu põlenud armilist selga jne. Aitas mul igast asju teha, ntks aiamaalt kraami tuua, pesu välja viia, pesu sisse tuua, jne jne . no edasi sai nii, et kunagi lihtsalt bella läks ära ja ma kutsusin väikse tagasi välja .. siis tuli taisto meiega haisema ja siis kutsusime veel merka ja matu kaa ja hakkasime võrku mängima, lahe mäng oli, eriti merka keskendumisharjutused olid WIN ! :D lõpuks läksime ujuma, seal ka tegime ikka igast trikke ja asju ;o ühesõnaga peale ujumist läksime iga roju oma koju. Väga võimas päev oli ! IM LIEKS ! good to get rid of the past. uknow. Igastahes, homme Tamula äärde võiduma ! Kes huvitatud, siis helistage mulle ! ;) teeme seltskonda suuremaks ;p

Head ööd ! ;*

No comments:

Post a Comment