Tuesday, December 14, 2010

All i want for christmas is you .. :)

Jewww, Eile oli .. päev täis magamist . Kuigi hommikul käis Mait siin, kohvitasime ja asja . Ajasime meestejuttu ühesõnaga no. Pärast, oli ns igapäevane msni jutuajamine ja siis .. öösel tegin eestikeelt, mis mulle ei meeldi. Jeaa. Kadiga tähendab Kadi peal tegin huvitavat eksperimenti .. Ta pmst ei tunnegi mind ja ma lasin tal täiesti suvalt kirjutada umbes oma päevaplaani, et mida ma teha võisin. haha tulemus tuli igati normaalne :D


ma arvan et ärksid kunagi hommikul
siis mõtlesid et võiks süüa midagi
läksid külmkapi juurde tegid selle ukse lahti ja vaatasid mis süüa on
tegid nagunii hunnik võileibu
siis mõtlesid et võiks koolis käia aga ei viitsinud
ee
siis istusid arvuti taha
vaatasid sellele tükkaega otsa ja mõtlesid mida teha
siis kindlasti logisid kunagi msni sisse
vahelduseks tegelesid kindlasti oma hobiga
mainimata ei saa kindlasti jätta neid suitsul käike
kindlasti rääkisid annabeliga
siis muretsesid minu pärast
käisid kunagi pesus
siis veel rääkisid hunnik inimestega

Haha vot jep, see on siis inimese ettekujutus minu päevast, kes mind ei tea ega tunne. hihi. Ja jaa. Anyways. Täna hommikul läksin kooli ilusti. Hommikul bussipeal sain Maiduga kokku again. suitsetasime ja jutustasime. Siis tuli buss. WOW Mingi ekspressbuss nagu wtf ? ei, suht fann oli tiksuda tollega nagu parksust võrru. Enne kooli sisseastumist saime tulliga kokku. Tegime suitsu veidi, ajasime 3 sõna juttu ja siis läksime ilusti eestikeele tundi. Kus ma sain oma jura eest nelja siis ajasin veidi arvutiõpsiga juttu, siis sain ajaloo õpsiga kokku, tollega rääkisime niisama juttu ja viskasime nalja .. ta mingi semu mul, haha. Koju tulles mängisin pisut ja siis .. läksin tuttu. ärkasin õhtul, mängisin. Siis sõin hunniku heeringa asja ära, mida ema teinud oli. ülihea kraam muidu aga no fakk ma seda niipalju sööma pidin . Kõht valutab totaalselt. Arvatavasti lähengi nüüd voodisse homset päeva ootama, kuna siis saab again rõõmus olla. Kalla tuleb kojuu. Üle pika aja. fakk kuidas ma igatsen teda..

Together we dream, together we create
As we dance in a world, in a world of a higher state
Together we laugh, together we cry
Beyond every limit, of the power of our mind
Together we pray, together we fight
For a higher meaning, of life
Together is how we can make it
Together is what we do
'Cause in this world of trouble
We can make it true

No comments:

Post a Comment