Thursday, December 23, 2010

Whatt ? Is it really christmas ? nowai bro

jo, ma pole ammu kirjutanud. Miks ? ah sest ma olen musiga bisi ;p days full o' happiness - jea ma olen kadekops, ei sheeri seda õnne teistega :) Igastahes jea. Vampsil külas käidud. Orjatööd veidi tehtud. okei, nüüd on vist see osa, et ... peaks jõulud olema , eks ? a muarust on eriti tavaline päev / õhtu mis iganes .

Täna käisin linnas asju ajamas. aka kallale kinki kaniitamas. ma oleks ausalt närvivapustuse saanud. Võru linna inimesed on segi läinud peast. Madafaking sibavad nagu elajad. ausalt, ma pole elohh näinu, et võrus niipalju inimesi on .. poodides on kuradi poole tunnised järjekorrad. Kõigile oleks jõulud nagu üleöö tulnud. imegu riista, kuradi aasta aega teada ju, et jõulud tulemas.. epic shit.

Linnast kodus - avastasin, et Annabel koristab ;o oioi. okei ja edasi .. kiusas ta mind ikka julgelt -.- nagu ausalt julgelt. ikka väga õelalt .. see oli hämmastav, KUI õelalt. aga ei jea. nüüd on igav olla, migni emptyfeelin' on ka peal ja üleüldse on toretore . tsau :) homme kirjutan, mida jõuluvana mulle tõi. kty

1 comment:

  1. Ye, jõulud on kergelt overrated.
    Vähemalt ma pole ainuke, kes nii arvab, obv.
    Häid jõule, ja uut aastat ka siis juba ette ära.

    Cheers.

    ReplyDelete