Sunday, December 26, 2010

Jo! This time it's more than just jo .

Ei, tegemist on ülepeakaela. Aeg on kiire kuid samas funfunfun. Paljud asjad on väga kahe otsaga kusjuures. aga alustades siis uhm, ma nüüd ei teagi .. mingi kolmapäevast ? Värk oli mahe. Tulin vanaema poolt, käed jalad puude lõhkumisest väsinud .. kutsus väike meid kallaga linna.. Läksime siis linna. Mahe on istuda tegelikult, kui koos on 2 paari. Ei ole sellist teemat, et keei peaks kadedusest lillaks minema, või seda, et keegi vaatab su tüdrukut kullipilguga. Igastahes jah. Hommikul läksime iga üks oma koju ning kui ma lõpuks lõunaajal ärkasin, tormasin linna, et musile kingi viimane lihv osta. Okei, tegelikult see polnud isegi veel viimane ;o.. Algul kahtlesin täiesti, kas kallale meeldib mu kink - mida ta sellest arvab - ega ta mind välja ei naera.. Seetõttu küsisin mõnelt tüdrukust sõberilt, et kuidas nemad reageeriks, kui nende kutt kingiks neile midagi säärast ja tagasiside oli tõesti "  oh gosh, ma sulaks nunnuduse all.. " Lõppkokkuvõtteks kallale meeldiski - tegi mind õnnelikuks.

Jõululaupäeval olime taas koos väikse ning kadiga, kuid kahjuks kallat polnud.. tähendab .. ma käisin linnas musi kingile kotti ostmas hehe. Aga jah, see oli niiii kurb, et me ei saanud kallaga 24ndal koos olla..

ja nüüd siis see teema, et ma kirjutasin jube pika teksti valmis, chrome pani pange ja tekst läks missima. fuck that -_-

No comments:

Post a Comment