Friday, December 3, 2010

Tsau! Mõnusat kolmandat detsembrit! Hämmastav, et hommikul ma arvasin, et tänasest tuleb maailma igavaim ja mõttetuim päev.. Leidsin KOs oma vanad semud üles ja korraga oli " oh my god, hes gg player, we need him in ! " Ja nii ta läkski, pidin supportive priesti tegema endale, ehk siis ühesõnaga mu ülesanne mängus on üksinda 7 matsi pluss ennast elus hoida. Raske katsumus kui aus olla. Aga ei, ma ütlesin neile kohe ära, et mõni tund päevas max! Ei mingit nolaiffi enam. Just for fun.. Sest ausalt, aitab sellest kuradima mängimisest. Nii, Siis tuli mulle huvitav pakkumine, nimelt, et ma teeks kodulehe. Okei, mitte mina vaid mina ja mu sõber. Jea . Tarvis on põhimõtteliselt " ruunskeibi pood " valmis teha. Nii ma siis alustasingi photoshopis headerite, navigatsiooniribade ja muu kraamiga .. Arvasin, et ma ei jõua kuskilegi, kuid wtf.. Niipaljud, kes hetkelist poolikut tulemust näinud on, väidavad, et tegu pole enam grammigi eest " basic lehega " Pisike sneak peak siis mu tööst :
Jep, see on siis niiöelda avaleht, mille sain päris mitmete tundide tööga lõpuks selliseks.. Nüüd tuleb teha veel 4 lehte erinevate piltidega, erinevas stiilis ja siis tuleb maailma jubedaim osa, milleks on välimuse koodi panemine ! Ausalt, see pole kerge. Iga element tuleb madafaking mingi koodi alusel paika panna .. pain in ass. Veel peab tegema " poe mooduli ", mis oleks täielikult automatiseeritud, ehk siis automaatselt peab saama makseid sooritada ja muud kraami .. Õnneks semu aitab teha seda..










Homme, või noh täna tegelikult lähen kalla poole.. Siis veedan nädalavahetuse seal ma usun, niiet NV mind netikaudu kätte ei saa! Kuid mul peaks mobiil ka täitsa levis olema, niiet noh, kui kellegil on elu ja surma küsimus, kus mina saan kasuks tulla, siis on teada, kuidas mind kätte saada. Nüüd tuleb ära lebosse visata, sest silmad ausalt valutavad sellest photoshopis juramisest .. okei, mitte ainult silmad, käsi samuti, sest piltide renderdamine ( välja lõikamine jube täpselt ) on ka paras pain in the ass. Ja nii ongi! Head ööd :)

No comments:

Post a Comment