Wednesday, December 1, 2010

Esimene miinus umbes kümme!

Meeldivat esimest Detsembrit teile, kullakesed, kakukesed ja muud asjandused. Siim on jubeõnnelik tegelikult. Siimule meeldivad esimesed kuupäevad, või noh .. esimese lähedal olevad. Hell i know exactly .. Point on selles, et ma olen ikka veel haige. Nagu wtf. Täiesti ebareaalne minupuhul, et üle kahe päeva jutti tõbine olla. Aga okei. Ei jah, muidu ma pole midagi huvitavat teinud. Ainult maganud. Väljas on mingi lumi ka, kinda pinda käib .. aga samas parem kui see, et oleks mingi kakane ilm. Lumega vähemalt ei saa oldschoolid sitaseks. Jõulud on ka kunagi .. ma eitea, kas peaks juba nn " jõulumeeleolu " sees olema ? i'm freak. i not has dat feelingehh.
Tegelt ma mingi täiega mõtlesin ja siis tuli kuskilt üles idee, mida ma isegi vb teostanud olen ? ei tea, ei mäleta aga no kunagi 1 tark inimene ütles, et selleks, et elus kuskilegi jõuda, peab plaanid paika panema. Ma arvasin koguaeg, et mul on plaan paigas. Aga tuleb vist välja, et ei ole. Või kui oligi, siis oli see vale plaan, plaan, mis oleks läinud vett vedama.  Igastahes .. aastaga 2k11 - 2k12 tahan saavutada järgnevat :

  • Gümnaasium ära lõpetada
  • Reaalne töökoht leida
  • Pisike nipet - näpet sissetulek sebida
  • Uude kooli sisse saada
  • Oma kodu leida
  • Suitsetamine maha jätta
ähäh, see viimane plaan on mul mega ammu. Viimasel ajal olengi kusjuures hakanud väga vähe suitsetama ikka. Ei, mitte, et keegi käseks või soovitaks seda teha. EI! Ma tahan seda ise.. Omast tahtest. Kuigi ma olen lubanud, et ma ei jäta suitsetamist enne, kui olen surivoodil ning kena med - õeke sosistab mulle kõrva " Maha jätmine võiks su elu päästa " aga ei. ma ei taha teha enam, loll komme. Ei soovita ka mitte kui madafaking kellegil teha nii. Igastahes jea. Gümn lõp on lebo, sellega ei viitsi isegi pead murda. Töökoha all hetkel vist mõtlen seda, et umbes suvega korralik kopikas taskusse teenida. Npetnäpet jura all mõtlen raha teenimist millegi pealt, milles ma osav olen. Ma tean, et ma olen loll, saamatu ja kasutu .. aga minus peitub siiski varjatuid andeid . Uude kooli ? Jep, miks peaks inimene piirduma 12kl haridusega ? That's not right. Unistus oleks siiski saada IT alale aga noh jah. Sinna ja sellepeale mõtlemiseks aastake aega. Ja oma kodu all mõtlen oma kodu, et vältida " jo gtfo retard " olukorda. Kunagi peab ju siim ka suureks kasvama.

A ja muide, mõnus on näha, et 6k vaatamisi saab täna täis :) ty and bbl.

No comments:

Post a Comment