Wednesday, December 8, 2010

Ovbiously you should just Fuck my attitude :)

Jeuudihoo! Mida ma teen ? ah ma niisama puhtast ajaviitest lugesin kõigi inimeste blooge, kes mind folovad ( no nende, kes peavad blogisi, kuna paljud seda ilmselgelt ei tee ) Inksi blogist leidsin mingi julm vana pildi temast, kinda naijse haha. Mõtlesin, et woowoo, oleks mul ka mingi aastast 2k7 pilte alles , oshit kuidas inimesed saaks naerda alles ;p Kinda epicness, we all know.

AITÄHH KALLIS! ;*




Mingihetk tekkisid hetkelised emotsioonid, mis panid mõtlema .. nagu ikka kõvasti mõtlema, kui epic võib miski olla. Enamvähem oli mõte, et ... miks ma käitun nii, nagu ma käitun ? Olgem ausad, 90% inimesi, kes mind ei tea õieti, arvavad, et ma olen ülbe värdjas, sest ma käitun nagu 1 neist .. aga vot uhm, sellekohta käibki vist blogi tänane pealkirjake :) Sest no ausalt, kui keegi räägib mulle pika stoori maha, mis on õige ja mis on vale, ning kui ma vastan " ee .. ok , anything else ? " Siis ilmselgelt on see vastik tema suhtes aga vot just selline ma olen. Deal with it. But still. " Theres soft stuff under hard core " Peab ka paika totaalselt.

I wanna be rich
I want lots of money
I wanna be witch
I want near to money
I wanna be B..


I'll take my clothes off and it will be shameless
'Cause everyone knows that's how you get famous

Oh jea! Geck-O - Instant fame . Super lugu ;) Super story, super everything. Kohe tegi tuju heaks. haha, mitte, et mul ta halb oleks olnud. Ei jea, mida Siim teeb hetkel ? Räägib musiga, kuulab aasta 2k8 muusikat, joob kohvi ja teeb kooli asju again, sest noh, mul on suht palju vaja teha. Aga sellega pole mittemingit probleemi tho. Õnneks on mul selline Leiki, kes mulle kooli mandariine toob ja siis jagab lahkelt oma kooli materjale, niiet .. i can do it. Tullist on ka palju kasu, kuna tema on see reinuvader, kes tunnis nalja teeb. See on lihtsalt nii haige, kui loll ta võib olla.. xaxa! ojaa. Ma hetkel ei oska midagi juurde lisada. Homme näeb, siis teeb mingi uue gigavigamasterfaking postituse i guess. jo!

1 comment: