Wednesday, December 1, 2010

Together we dream, together we create ...

Jätkuvalt palavikune, mis tähendab, et mingit megaposti siit ei tule.
Oh lord. Magasin täna kaua kaua. Siis ärkasin, panin veel ühe pusa selga ja magasin edasi. Jah just, ma magasin villaste sokkide, lühikeste pükste, t~särgi ja kahe pusaga ning mul oli ikka külm. Kuigi tavaliselt olen mina see, kellel iga ilmaga kuum on. Kena, eks ? Igastahes jah, magasin praktiliselt terve päeva maha jojo. Siis tuli ema töölt koju, tegi teed mulle. Natukese aja pärast tegin puljongit ka endale. Ma ei tea miks aga kui ma haige olen, meeldib mulle puljonksi juua. Siis polnudki midagi muud, kui, et .. rääkisime kallaga juttu ja nüüd, kui juba silmad tuld löövad peas, pea käib ringi nagu tivoli tuuri seitsmekordselt boostitud versioon .. peaks vist mainima, et aeg on enamvähem magama minna.


For many of us it's just a dream
They're guided by the mainstream
You need some balls, some self-esteem
To float off to the substream
It's bigger, better, louder
Faster, more distorted
We're taking it to the extreme
Come join us at the substream!

No comments:

Post a Comment