Wednesday, January 19, 2011

And literally .. Fuck your own face !

pfft, kuna uni on häiritud, siis kirjutan kiirelt siia midagi ..
Well, asi on lihtne. Eile öösel ei saanud üldse ilusti magada. Ehmusin üles koguaeg, täna no issand kui sitt olla oli, lausa karju või appi. magasin siis pool päeva. Siis olin veits aega üleval - magasin uuesti. Siis sõin meeletult ja siis pmst läksin magama tagasi. Magasin tunni / kaks .. ehmusin jälle samamoodi üles, süda peksab sees ja higimull otsaees ja korraga ei tule und ka uuesti. peab nagu maha rahunema enne. Ma ei kujuta ettegi mis sitta ma unes näen, et mul nii on. See on täiesti haige. Täna sai kallaga ka nii vähe suhelda pmst thx to my shit health. Sucks ass. aga ei, nüüd, kiire kokkuvõte : " mul oli pointles päev " post on tehtud niiet võib tagasi kerra kiskuda. adjöö.
Süda mu luvvballi pihta! Missherr ..

No comments:

Post a Comment