Thursday, January 27, 2011

The origins of life

Dark in the mysterious noises of an obscure nature
Spoken without cryptic or secret terms
In its mysterious past it encompasses all
The origins of life


KEEP THE FAITH
Hommikust. Käisin eile arstikeste juures, jou. Algul, räägiti ikka kui p*rses minuga on jne, et see ei ole reaalne, et noore inimese süda nii jandib, see pole normaalne, et nii noore inimese vererõhk nii kõrge on ( 150 - 190 ) See pole normaalne, kui noore inimese veri nii perses on, see ei ole normaalne, et mul on kaasasündinud mandlipõletik, mis tekitab mulle üle keha põletikku - See on isegi mu kuradi 4. klassi haiguslehel kirjas aga no mida vittu ?! miks arstid nagu midagi ei tee ? miks pole mul neid debiilseid asju maha saetud juba ? ausalt. Türa Tallinnas on öökull puuotsas ja talle kutsutakse päästeamet, et ta sealt " päästa " mis on võrus ? võrus on üks suur SMD vabrik, muud ei sittagi. Sest olgem ausald, kui mult hakati veeniverd võtma, ma teadsin, et arst torkab mind vähemalt 3 korda aga no kus sa sellega, türa mul on veenides 8 auku ja ikka ta julges öelda " me ei saanud sinult eriti hösti verd kätte " ah mingu perse palun ? mul on veenid täiesti naha all, silmaga nähtavalt väljas, ja tema ei leia seda üles ? normaalne. Kuradi lambakasvataja Villu oleks ka reaalsem tohter, kui need piraajad siin võrus.  

A GHOST STORY
A man and a woman happened to sit next to one another on a train
The women, took out a book and began reading
The train stopped at a half dozen stations but she never looked up once
The man watched her for a while, and then asked
“What are you reading?”
“It’s a ghost story” she said, “It’s very good, very spooky”
“Do you believe in ghosts?” he asked
“Yes I do” she replied, “There are ghosts everywhere”
“I don’t believe in them” he said “Just a lot of superstition, in all my years I’ve never seen a ghost, not one”
“Haven’t you?”The women said, and vanished

2 comments:

  1. egas võru arstid ei tee jah midagi vähemalt sul vedas et 8 korraga võeti mul prooviti kõik veenid mitu korda läbi mingi praktikandi poolt kes esimest korda verd veenist võttis ning lõpuks võeti kuskilt käe pealt ja siis veel oli mul käes suht hull mõra sees aga võrus kipsi ei raatsitud panna läksin paar nädalat hiljem tartusse seal öeldi et käsi on kõver ja nüüd tuleb ise ära murda et siis kohe kipsi panna :D Aga muidu hea blogi ammu loen aga pole varem kommenteerinud, sest niikuni sa mind ei tea :)

    ReplyDelete
  2. lausa hämmastav, et seda blogi loetakse ;p

    ReplyDelete