Friday, January 21, 2011

A New era' in Hardstyle! TILT!

" ooo oo oooo ooo " - Fack yeah! ma tunnen kuidas 101% unikaalne lugu sünnib juba.
Maarja oli nõus laulma - tal peaks se hästi välja tulema ;p olen kuulnud, et ta on üsna osav! Nii, milline on lugu ?
haha, meloodiliselt küljelt katsusin totaasoelt jäljendada Alphaverbi, kuna jah, tema melod on siiski kuidagi nii nii IN, et jube. Lüürika poolepealt veel seda, et on kuulda oo ooo oo asja päris palju, siis on ilusat rahulikku laulu ja  plaanipäraselt tuleb ka selline screamom " WE SHALL BE AS .. ONE! " pampampam.
Niiet siis plaanide järgi esmasp / teisip korralikult lindistama ja värki. Täna püüan oma juba valmis tehtud kicki, mida uhm, ma olen väiksega ainult siiamaani sheerinud ära kasutada.

Mis veel ? Täna ma nagu ärkasin kell 11 ? suht normps. Öö otsa nagu jebasin vaikselt selle projektiga .. kogu hetkeline emotsioon ja asi on mängus siiski, eks ? Nii, Überhea on see, et Annabel tuleb koju! fuckyeah! Ootasin juba niiväga. Okei, mingi enne helistas mu jaanika ka ( loeme jaanika nagu tull eksole ) küsis mega asja ja no üldse, viimaselajal saame mega läbi temaga. Üsna normaalse sellessuhtes. aga ei jah, nüüd pole muud midagi, kui tuleb FL uuesti käima ajada ja proovida täna muusikaline külg valmis saada (: Jõudu ja jaksu, next post tuleb umbes esmasp - teisip ma usun. Ja siis koos loo previewiga (: !

No comments:

Post a Comment