Monday, January 31, 2011

It's time for you to go insane, remember my fuckin' name ...

I'm the son of torture.

See nädalavahetus oli ilus! Ilusa all mõtlen seda, et full on success, no troubles, no nothing. Pure win!
Reedel siis tuli Annabel kojusse. no egas siis midagi. Oligi nagu selline reaalne lebo. Arvestades seda, et kohvi ma ka enam ei joo, siis oli ikka väga lebone lebo n shizz. Emilyt ka polnud, niiet värk oli obviously rahulik. me enjoy.

Tekkis siis selline situatsioon, et tuli laupäevane päev. Mida rääkida ? LEBO! asi oli ikka no meeletu lebo. Mingiaeg käisime musi emmega poes ja kraami nii, uh oh õhtul siis tekkis plaan, et võiks teha midagi. helistasin pisikesele .. algul nagu võttis vedu aga lõpuks jäi siiski pulgapeitus tegemata. Sellest tekkis mul idee reaalselt minna metsa jalutama. JOUUU Võtsin siis Annabeli kaasa ja gogo, läksime jalutama. Väljas kontpime, Annabel ofc kardab pimedas liigelda. Ajasin talle haiget häma " jou lippame nüüd kiirelt suureteepeale ja gogo häälega tartusse " haha ei jea, suht naijs oli see, kuidas ta kartma hakkas. Kui kodupoole tagasi liiklema hakkasime .. oli teepeal kaugel ees mingi must asi.. See asi hakkas haukuma ja ta oli ulmeliselt suur ja ta nagu oleks meiepeale pahane olnud. Annabel ofc tardus totaalselt ja no egas siis midagi. Passisime 30min ühe koha peal, kuni annabel oma empsi järgi kutsus meile. Sest ausalt, killerkoertega mulle ei maitse mürada jo! Tubasse tulime, siis viskasime voodi sisse ennast ja vaatasime filmiklassikat aka politseiakadeemiat. Naerda sai normaalselt ja oligi bb uneaeg (:

Pähapäeva hommikuks kahjuks olin ma unustanud, et mul oli ööga ori tekkinud .. Seda kasutati nii rängalt ära. Masendav, kui pahaseks mu seniilne peake mind vahest teeb. Aga ei jooo. Lasanje mekkis hästi. Läksime siis sauna õhtul ja khmkhm normaalselt viskas pildi kotti mul. LIIGA PALJU LEILI ! :) never good, never good.
aga näe, elama jäin. pole hullu, tegijatel juhtubki. no siis tuli õhtul emily ka koju. oiikui hiaget möla me kallaga talle kahekesi ajasime, see oli lausa ulme. Muudkui seletame, endil pisarad voolavad .. Jaa niihea on rääkida teemal " mis poistele tegelikult meeldib " .. edasi võite oletada , mis tekst sealt tuli !

Esmaspäeval oli see kala, et kallaga koristasime tuba, sõime ja gogo tartusse. siis ma lasin und natukene ja kui kojusse jõudsime helistasin korteritädile .. see saatis pikalt perse mu " ah jouuu ma ikka hakkan ise kasutama seda " mul oli totaalselt nii, et " no nahhuj sa 3 nädalat lubad ja särad siis, kuradi maun " aga jaa. no igastahes on vist mingi alternatiivne variant veel. eks see täna õhtul selgu. Päikest, jõudu ja jaksu teile. Loodan, et mu blogi lugejatel on parem õnn kui mul endal, sest mu õnn imeb pulli kerasi ja mitte vähe. tsau

No comments:

Post a Comment