Friday, January 14, 2011

Ya ya keep on tryin'

Hola~ Eilne neljapäevane päev oli metsikult ning ebaratsionaalselt full of pure luck.
Esmalt hommikul äratust kuuldes panin selle kinni ja magasin edasi, kuna nii võimas uni oli.
Siis kui ennast lõpuks püsti ajasin, logisin ingame ja vaatan " o vdf, mulle on kiri ;o " ja bamm, semu oli lambist mulle nodi ostnud , mwhaa. Siis läksime linna kalla emmega.. Saime siis " korteritädiga " kokku. Vaatasime asja üle. Tuttigi se koht nii jube ja õudne oli, kui mulle telefoinis räägiti. Eniveis jea, rahu sai südamesse kohe, et JEAH! mul on OMA kodu, kust keegi ei saa mind välja peksta ( no ainult juhul, kui arved maksmata jätan, haha ) Vot. ja ei, seal isegi on normaalselt tegemist. Sain vaba voli teha / ehitada seal oma soovi järgi, niiet jojo im lieks much.

Koju tulles jäeti mind üksi, ah lasin ns hullu siin. Siis tuli emily koju, umbe närviline oli. Aga noooo, natuke ilusat möla talle ja bamm tuju muutus tal ka kohe paremuse poole. Sis a no muidugi märkimisväärne on see, et ma olin eile 11h ingame online ja tegevuses. Pausideks vaid wc - söök - kohvi - suits. Ma võtan seda kui " viimane aeg pelada. Varsti enam ei saa "  vist on reaalne idee ju. Aga jah. ja muud suurt ma ei teinudki ziusauh.

No comments:

Post a Comment