Tuesday, January 18, 2011

That was the day my whole world went black .

I laid up in bed and stared at the black walls of my house

Many came everyday to make sure I was still breathing
And I just didn't feel so.. accepted anymore


Took three months for I even looked out the window
See the world's still there
That was the day my whole world went black
And I just didn't feel so.. accepted anymore


True story bro. Nahhuj ma nii hilja üleval teen ? magasin 2 tundi ja ärkasin üles sellepeale, et ma ehmusin unes. Normaalne on ärgata üleni higisena, arvatavasti 200 lähedase vererõhuga ja no magama tagasi jääda ka ei saa. Mõtlesin siis, et kirjutan siia midagi ja siis hakkan kooliasju vaatama, kuni kella 6'ni, siis joob mõned kohvid ja on valmis koolipoole minema.

Chapter one - The Demolishion
Asjad on nii, et viimasel ajal on suht normaalselt hulgutud igalpool ja samas on nagu tohhuijaa vaba aega kaa, mida ma obv sisustan mängides. oh ja muidugi FRUITY LOOPS ! mhm, siiamaani tegelen ja laon oma legokesi kokku, niiet üks suur ja rasvane SMD teile, kes arvasid, et see jääb mul nn " kahenädala kireks " HS alal olen juba ütleme nii, et low skill tuleb ära ja siis mingiaeg proovisin täiesti igavusest mingi nutubiite teha. Kalla arvates õnnestus heasti. Lõpp hea - kõik hea. NV Käisime kallaga trippimas. Saime mu semudega kokku, tegime õlled ja pelasime kaarte. Jube tore oli. potti paaris lasta mina & raigo vs kalla & josskandoss algul võitsime meie aga no ffs. lõpuks said progeimerid siiski kotti. Riiillii säääd.
Aga jojo, enne seda otsustas kalla mind üllatada üleüldse , kui teatas, et sellel NV'l koju tuleb. again .. lõpp hea, kõik hea ? ma usun ..

Chapter two - Destroy!
Tahahahtamtambamm, arvatavasti paljud inimesed on mõelnud kunagi, et nad tahavad kellelegi kolki anda, eks ? Arvatavasti paljud on seda isegi teinud .. aga ei jaa. Kas see kõlab reaalselt, et minusugune vaikne, rahulik ja armas tegelane suudab midagi sellist mõelda ? FML, suudab raisk. Ausalt, ma ärkan vahest mõttega, et tahaks kellegil telliskivi peast läbi visata. Ausalt, vahest suitsu tehes ma mõtlen, kui tore oleks se põlev säraküünalt meenutav koni kellelegi silma suruda ja naeratada ;o eriti haige, eks ? aga igal asjal peab ka põhjus olema. Minu põhjusteks on ilmselge ülereageerimine. Olen päris pro sellel alal jo. aga kunagi saab ka minust inimene ! hihihi..


Chapter three - Self Hatred
Põhilist õudust ning viha valmistan ma endale siiski ise. Mitte teadlikult, mitte tahtlikult vaid mina pole ju selles süüdi, et ma olen nagu mingi rõve peletis. Ausõna, nagu troll. Naha alune temaatika on konkreetselt mingit sitta täis, mis aegajalt otsustab lihtsalt plahvatada ja siis purskama hakata. JOU ? TÜRA milline elu unistus oleks suvel mõnusalt ujumas käia ilma, et peaks koguaeg peas keevitama mõtet, et mida küll teised arvavad. Nii nunnu oleks olla ilus. Ei jaa, kõigile jääb mu nahatoon ka ette. aga again SMD, olengi valge - fackin' proud of that. Vähemalt pole solaariumi kapsli produkt, nagu enamused, kes ennast debiilseteks ahvideks kõrvetavad ning on enda arvates siis jube seksikad . WRONG ! u just suck cock. Niiet igastahes jah. Eile öösel opereerisin ennast mõnusalt, sest mingi suurem pasavalum otsustas, et võiks vaikselöt hakata välja voolama. no egas sis midagi, kiirendasin protsessi ja lihtsalt surusin naga puruks. Verd oli küll etrve persetäis ja pool vetsupaberi rulli kulus ära, et verejooks pidama saada aga noh sitta kah. Loodame, et valu oli seda väärt. bbl nüüd ma hakkan siis õppima..

Ja andke andeks, kellele ei meeldi mu üli negatiivne postitus kus pole vist õieti midagi positiivset ning väljendusvorm on täpselt selline, nagu mu peas toimub. Ma lihtsalt ei viitsi oma mõtteid ümber kantida mingisse feik eNet vormi, et vanemal rahvamassil toredam lugeda oleks. Kellele ei meeldi - ma ei sunni ju kedagi lugema (: kompromiss leitud.

No comments:

Post a Comment