Monday, January 24, 2011

Now I'm an act of rage, This is my redemption !

See nädalavahetus oli mahe. Oli naeru ja nalja kuid ei jäänud olemata ka nutt ja pisarad. Asi algas reedel - superlux, ülihea oli. Siim nagu täiesti nautis asja.. Seeärel, kui tuli laupäev ja siim põrandal ärkas polnud enam sugugi nii tore. hih. Eniveis..
Sai arutatud kallaga paljudel tegelikult täiesti tõsistel teemadel, millest ma küll eelistan oma närvikava rahul hoidmiseks eemal olla kuid siiski. ma tunnen hästi, et me seda tegime. Kuidas me seda tegime ja nii edasi. Peale seda tundub kõik kuidagi õigem, selgem ...KINDLAM! Vähemalt mulle. Jea, pühapäev. - Hakkasin tööd tegema. Mingi meeletu puuhunniku tassisin tuppa, iseenesest polnud raske aga faking kaugelt pidi tooma ja nagu mul kombeks on tarvis ikka machot mängida. Seee tähendab siis, et selg ja jalad olid päris läbi lõpuks. Õnneks later on sai nagu süüa, jõhker võit minu kapsaaeda! nämmnämmmkai ?

Siis tegime sauna, mõnus leil särgidvärgid, eks . ei no ikka julm higistamine käis või nii.. lõpuks ma ei suutnud enam ja tahtsin pesema minna. Peale sauna me kallaga lihtsalt pikutasime üksteise kaisus tunde .. Niimõnna.
Õhtupoole leidis kallis endale töökoha ! no missiis, et tal on ainult üks klient ja palka ei saa aga töö on töö. See töö ilmselgelt vihjab sellele, kui palju ma teda usaldan o_O. See on metsik. Aga ei jaa. nalja peab saama. Õhtul läksime nunnude olekutega tudisse ja bamm, juba oligi hommik. Nii raske oli ärgata teadmisega, et " bb, varsti näeme, kallis " .. " Theres one thing i really hate in life .. mondays .. Fuckin' MONDAYS ! -.- " Niiet jeah, hommikul viimased tunnid koos ja peww, tarusse. ja nii se päev möödub/ski.. Ootab nädalavahetust.

ja muide - Suured suured suured tänud Maarjale ! Saadab lüürikat mulle hetkel !
Niipalju kui mina aru sain, jäi ta endaga rahule ;p niiet õhtul panen asja kokku ja GO! saadan kellelegi lähedasele preview.

2 comments: