Wednesday, January 12, 2011

My mind is playing tricks ..

Sup niqqas ? Newais. Tänane päev oli okilt norml. Hommikul ärkasin ilusti - jeah panin öösel uue äratuse tinina, hihi works out fine. Hommikune kohvi, mm ja no siis hakkas pihta, pool tundi bussisõitu - 15 min haisemist - järgmised pool tundi bussisõitu. ja mille nimel ? selleks et kooli saada. wow?

Koolis oli .. igav. Mata tundides ma enamvähem magasin, sest õpetaja ei suvatsenud mulle mingit tabelit anda ja kuna ma olen heidik ja mul sõpru pole, siis ei saanud kelleltki küsida ka. fail. Siis tekkis vaba auk ja läksime tulliga GPsse piljardit taguma, mõnusad mängud tegime - skill on alles. Väga tasavägised pelad olid tho.

no siis, kui kooli tagasi läksime, kuulsime, et kellegil lasti raha rotti just sel ajal, kui kõik klassides olid ja meid polnud, woohoo. ilus ja kena. e muidu oli lahe. Ingliskeele tunnis sain nelja see oli masendav. aga inka õpaga juttu ajada on eriti geniaalne. im lieks. Misssssiiiis, et teistele see tundub nii jube ja madafaking annoying.. i dont give a shit bout others tbh. no ja mis siis ikka ..

Läksime tulliga kagu juurde, sain Kadiga kokku, rääkisime 2 sõna, siis helistas Emily ja pidin parksu tormama. tormasingi, käisin poes , ostsin starteriitot ja suitsu endale ja siis kodukesse, kus oli soe söök valmis ja ootas pugimist ;p and naow hjer i ämm. sittin in darkness n wraitin a messidz to maiselff. BTW,  a ja normaalne on üle tunni telefoni otsas ka olla ja kallaga rääkida.. see lahus olemine lahus nagu eraldi, mitte nagu lahus, jumala eest. no igastahes see on kinda brainfuckahh, but must deal with. yoyo

No comments:

Post a Comment