Tuesday, January 25, 2011

Pissin' Razorbladez

Every night, when I lay me down to sleep,
I want to reach over, to feel your lips so sweet.
Although I know I cannot be there,
You will always keep me from having any fear.
SUPERNOVA!
Ohjaa. For once and for all. tra ma ei saa magada ! see on ulmeline. eile öösel ka. Läksin voodisse oma kell 9 õhtul aga uinusin alles kella 3 ajal öösel. seda ka sellepeale, et ma ei teagi. no lihtsalt ei saa no. Igastahes hommikul, peale 3h tudimist sain kell 6 üles nagu napsti. Boom kohvi sisse ja gogo parksu. Pakrsus läksin hommikul maidu poole - see on tavaline, et hommikul olen tund aega seal, ajame juttu, joome kohvi etc. Täna hommikul sõime kartuleid ja kastet ka. Mingi maru suurte lihatükkidega kaste oli tho .

Läksime siis kooli .. teel bussijaama nagu tegime suitsu eks ja vaatame, et vadafaaaaak. Buss sõidab ! FML tra mingi konid lendasid nurka ja powpowpow jooksime bussipeale. Jõudsime isegi. yay. Nii, siis helistas neiu tuulika mulle, et joujou ta viib õe lasteaeda ära ja siis tuleb kesklinna ja korjab peale mu, et 1 suits koos teha ja siis kirjanduse tundi minna. no muidugi tegimegi nii ju. Eestikeele õpetaja oli kodus mega researchi teinud ja spets mulle mingi eriti haige luuletuse välja otsinud - norrrrrmal oli tegelt. isegi muigama võttis.

Nooo siis käisime korraks söömas - kooli tagasi - venekeeled FML no sittagi ei saa aru. aga ma püüdsin vähemalt. KUIGI ma olen klassis endale vist mgini debiiliku maine teinud ja no isegi kui ma tahan küsida " õpetaja, palun rääkige kuidas se asi käib / mida ma tegema pean ? " siis vaadatake, et ma ajan ns mingit paska ja nagu üldse ei panda tähelegi .. nojah, omad vitsad, omad vitsad. Igastahes jah. Siis läksime jaanikaga piljardit pelama. Tegime normaalsed tund aega pela. Seis jäi 8 - 1 minu kasuks = Tull on NOOB! aga ei. peaks mainima, et kalla kõned toovad õnne. Proovige sooritada piljardis löök, kus sisse läheb 2 palli 1 pauguga samalajal telefponis rääkides ! mwaha, endless luck.

noh jah ja .. mis siis ikka rohkem kirjutada ? täna ei juhtunudki midagi eriskummalist rohkem .. elan ilusti ja kenasti, see on kõige põhilisem. kohvi joomise panin ka maha, homme lähen hommikul kell 8 mingitele südame uuringutele ja värgid onju aga noh see on nobigdeal. Normal hoopis on see, et ma hakkasin emmega veits läbi saama (: jo niiet eks ma siis homme tinistan, et kui hästi minuga lood on ja värki, eks.

No comments:

Post a Comment