Tuesday, November 2, 2010

Accept the gift that darkness brings.

Tänane päev, nii kurb kui see ka poleks algas üli hiid sitasti. Juba kellaajaliselt hakkas mingi trall pihta. Kohe pmst peale keskkööd läksin ära voodisse, kus mul ei tulnud nagu negramm und kuid lõpuks siiski jäin magama. Hommikul ärkasin, mõtlesin, et ohhoo, kooli minek aga no kus sa sellega.. ma olin sisse maganud, okei, mõtlesin siis edasi, et ei ole vast hullu, kui lähen tund hilisema bussiga kooli. Siis avastasin, et mul pole faking raha, et bussiga sõita, seejärel suutsin teetassi ka maha ajada ja vot siis oli täpselt selline tunne, et pistke perse tänane päev.

Õnneks kella 11? paiku tuli Tavs minu poole, algul mängisime ns lolli ja siis avastasime tavsi varjatud ande, ta on ausalt muusikaga über osav. Nii siis aeg lendas, näppisime Fruitit, naersime, kui lollid me oleme ja üleüldse tegime nalja. Vahepeal õnneks vilksas musi kaa msni, siis sain temaga paar sõna juttu räägitud ja nii edasi, ühesõnaga väga kordaläinud lõuna oli.

Õhtul kui tavs minema läks, saatsin ta ära mingi maani, endal olid lühikesed püksid ja paks talvejope seljas, suht ilus nägin välja ja inimesed ei vaadanud mind üldse imelikult.   Ahjaa, nagu näha, siis muutsin päeval blogi " Digital Society " nupukesed ära, minuarust on nii palju ilusam :) aga jah, nüüd pole teha muud, kui natukene õppida, süüa, juua ja siis kerra kakkuda. adjos amigos i senjoritas.

No comments:

Post a Comment