Friday, November 12, 2010

Living for the Moment.

"   We were fearless
Living like a rebel
Unbreakable
'Cause we were sent together as one   "



Paarist eelnevast päevast siis uuesti juttu tulemas, nagu ma näen, tundub see paljudele uskumatu jms aga srsly. pole hullu . Nüüd siin kuulan üht lugu, mis eelmine aasta oli mu vaieldamatu lemmik. Üleüldse Ran-D on kõva. aga jah, niisiis Soomes .. mingi päev nillisime Kamppis mina kristjan tarts ja siis oli mingi tüüp veel ? no okei, oli tore, siis mingi ns läksime ida keskusesse, kus nägime veel tuttavaid asjandusi, kes mängisid seal tohutult lolli. Siis leidsime sealt mingi naise, kes palus meid, et me veine degusteeriks. Naljakas oli see, et lõpuks oli paar tüüpi suht nähtavas joobes tho. naerma ajas. okei, siis lõppeski päev slelega, et viimase metrooga krissu onu poole ja vsjo, seal sain aru, et mind on 1 sealoldud päevaga täiesti omaks võetud nagu .. Merka tuleb mujuurde " no jo, sulle ka kohvi teeme ? " või siis Janar " o sul läpakas kaasas vä ? anna siia, vaatame mida huvitavat sealt leiab " jne jne. no igastahes õhtul / öösel hakkasime siis vilme vaatama janari uuesti ilusast 50" telekast. Filmide vaatamise ajal oli see põhiline, et janar kommenteeris ainult naiste pepusi. Teemat ei viitsinud ta jälgida ;p

We were careless
Living for the music
Untouchable
'Cause we were sent together as one



next day oli siis maru. Kui töö tehtud, läksime again rongijaama, kus pidime merkoga kokku saama. saimegi ! Rääkisime jutte, tegime plaane ja jalutasime Kamppi, seal püüdsime tartsi kinni. Siis liikusime edasi ja nägime Snuudi koos oma naisega. Kristjan ei suutnud .. läks peast jumala segi kui nägi, et snuudi naine on aasialanna. Ilus pilusilmake.. Peale seda ei kuulnud vist vähemalt 2h muud juttu kui " oifakk mu elu unistsus on piluga magada " a no normaalne jutt oli. Siis leidsime mingi rootsi naise, kes oli mingitmoodi merko tuttav. Sebis suitsu meile koguaeg jne. Demonstreeris kuidas tal jalg tõuseb . a normaalne oli, asi lihtsalt on minust lühem ja mõtlematult virutas jalaga üle mu pea. Ei üldse ei tulnud hirm peale, kui mingi 20cm konts näo poole lendab. mkm mkm . Siis kunagi kui reilveil igavaks läks läksime siis mina, kristjan, snuud ja snuudi naine, ta nimi oli vist siiri ? jah vist oligi ;p igastahes läksime pubisse istuma. pubi nimi oli ka normaalne. - " VIRGIN PUB " me tartsiga naersime, et haha, õige koht meile, ainult, et snuud peaks lahkuma.. ei jah, viskasime seal igast nalju, tarts hakkas seal ettekandjat sebima, fun. ja nii ta läkski .. Igastahes sealsete inimeste vastu pole mul midagi halba öelda, kui välja arvata, et sealsed poliisid on jumala munnid. Saate te aru.. me kristjaniga lihtsalt istume rahulikult maas ja siis tullakse meie juurde selja tagant - plaks käed raudu, lohistatakse nurka ja siis hakkas mingi soomekeelne pask tulema, ma ütlesin " speak fucking enlgish " siis hakkad inglise keeles jahuma. tahtis ID näha, taskuid läbi otsida, kotte läbi vahtida .. siis ma küsisin umbes et wtf teil viga on ja mulle vastatai, et " meil on õigus arvata, et te müüte siin narkootikume " ja vot siis oli mul küll nii et haha, mingeperse.

No comments:

Post a Comment