Sunday, November 28, 2010

Meh irrestible one!

Nii, sup pals n gals ? Eile olid siis lood nii, et võidusime niisama väikse ja ristoga parksu peal .. Käisime raamatukogus, mängisime täiesti lolli seal .. natuke arvutitega nalja jne. Siis tegime väiksega mingis BMX mängus 1 on 1 . ofc ta sai lutti nagu kutsikas. Tegelt oli asi suht võrdne, aga lutti sai ikkagi. Sis läks risto koju ja mina mõtlesin, et nüüd oleks õige aeg väimelasse kallale bussivastu minna. Mida aga mina tegin ? Helistasin jossule, et jou, kas ta sõita viitsib .. ? Muidugi viitsis. Hea semu nagu ta on. Nooo läksime siis väimelasse. Sõit oli kohutav. Tüübil olid puhtad slickid all ja teed täuesti jääs .. ebanormaalsus. Mkai, siis tuli kalla ja me läksime parksu tagasi, ilusti oma kojukesse. Mõnusad kallid särgid värgid ja siis tundus suht reaalne idee olevat õue minna kerli ja kerli mingi sõbrannaga, kelle nime ma kahjuks enam ei mäleta.

Okei, väljas oldud nendega, suundusime tagasi koju, kus nn puhkasime. Mõlemad olime mega väsinud. Suht epic.. Aga siiski, niihea oli, kohe selline .. nagu mingi resting bonus oleks peal, kui kalla kaisus on. Siis otsustasid Kerli ja ta toosamune sõbrants, et tulevad minupoole. Kerli hakkas pannkooke tegema .. no ühesõnaga naised istusid köögis - mina jamasin omatoas fruityga, proovisin uuele loole meloodiat meisterdada aga ei tulnud midagi aksepteeritavat. Enam ma ei lepi iga ettejuhtuva asjaga, mis tuleb. Aeg on areneda ! Igastahes pannkoogid said jube head ja asja. Siis oligi nii, et tegime kohvipausi ja istusime meie toas, mingi piltide vaatamine ja taga klähvimine käis .. kinda girlish stoof. iknow right. Igastahes jah, siis läksid kõik laiali ja meie musiga läksime tudisse (:


Round we go, the world is spinning
And when it stops, it's just beginning
The sun comes up, we laugh and we cry
When the sun goes down...
Then we're all gonna die


Uus hommik.. masendav start. Fakk kui kettasse ajab, kui hommikul magada ei lasta. Srsly annoying. ma saaks aru, okei, on koolipäev. hakaku inimesed kell 7 tõmblema. aga no kurat! nädalavahetusel! zzh. Anyways yea. Kui kohvi joodud, ilusti üles ärgatud läksime kallaga õue jalutama. Tegime romantilist jalutuskäiku lollypoppi lutsides. zuhahuhah Jaa . Mängisime laululaval nats lolli - Hüppasime kaugust ja sada nalja veel. Väga tore oli! Siis hakkas siimul külm ja siim hakkas vinguma - läksime tuppa sooja. Kallal tuli idee filmi vaadata .. oh issand ma ei kujuta ette, mitmes feil see oli meil filmidega. Me ei suuda lihtsalt koos vilme vaadata. Tulemus oli see, et lapsed võtsin läpaka ära ja meie kallaga jäime pikutama ja üksteise lähedust nautima. " Vastupandamatu " on niii õige sõna ta kohta ;p hihi teema teemaks aga siis pidi musi ära minema. Okei, mida tegi siim ? Läks martini poole. Olin seal, ajasime ns juttu kuni läksime poodi. Murt ostis mingi joogi sealt, sis liitus innu, siis nägime naati, kes oli midagi parksu ära kaotanud. Ajasime veits idiootset juttu ja läksime kolmekesi murdipoole tagasi.

Vaatasime mingit fiulmi. anna andeks ma oleks napilt ennast vigaseks irnunud. Siis sai film läbi, innu ja murt hakkasid tipsutama - mina tulin koju. Kodus tegin veits pela, sõin nagu hobune ja jõin kohvi. Siis vaatan msni ja avastan, et Henrik kuulab Qlimax live. no FML ma ei suuda seda kuulamata jätta. Ausalt ma olengi friik ! ma ei tee nalja, et ma armastan seda muusikat. Nii ma siin tiksungi Qlimaxi live käib ja kirjutan blogikest. Veel tekkis Globaliga plaan, et koos lugu teha .. Tähendab, tema tegi waka wakast hands up remixi ja nüüd siis mina proovin selle omakorda HS'iks keerutada.. Ei tea, mis saab ;p Loodame parimat ! Keep in touch !

No comments:

Post a Comment