Friday, November 26, 2010

Feel the rhythm, fuck the blues.

Eile jäi kirjutamata, kuna olin ausalt no nii väsinud, et lausa jube kohe. Aga selle eest siis täna kirjutan eilse jurksi ka ära, vot dak.
Anyways, Üleeile ei viitsinud reaalselt magama minna, lasin ööotsa tühja kodus. Tirisin / installisin WoW'i endale. Vaatab, vb hakkab pelama, sest paar semu on konkreetselt nagu öelnud, et davaj loom, hakka mängima. Siis, kui jõudis hommik kätte vaatasin oma tunniplaani ja märkasin, et mul oleks eriti pointless kooli minna.. no ma siis ei läinudki. Lasin terve päeva ka veel omakorda tühja. Päeval läksin Maidu poole suitsu järgi .. Teepeal kõndis pisike naabrimees vastu mulle ja hakkas juttu ajama, küsis " tsau siim, kas sa *mingimängunimimillestmaarueisaanud* oled mänginud ? " no ma ütlesin, et ei ole .. siis küsis, et mis on hea mäng , ma ütlesin, et WOW. Siis hakkas pisike väikemees ajama, et " oeh .. tahaks nii väga steami endale " ma niisama ütlesin, et no aga osta endale ja siis ta ütles " ma ostsin aga see suur poiss pole siiamaani andnud mulle .. " ja no siis oli mul küll nii, et mida perset ? 7 aastasi üle lasta veidi mark pole ? mõtlesin natu, ja andsin oma stiimi kutile, vahetpole, ma ise ei mängi enam half laifi / cs / CoD niiet jea, las lõbutseb :)

Maidu pool mingi ka suht ns võidusime. Sõime veel seda pitsat, mis ta eelneval päeval tegi nshit.
Mingiaeg tuli ta vend koju no ja siis läksin ma koju tagasi. Olin ilusti, rahulikult .. ajasin oma asja arvutitaga kui siis jöärsku kostab mu seljatagant " TERE! " no fakk. ma oleks kääbuseks ehmunud. Taavi vana värd tuli lambist. tüübil on haige komme lihtsalt mu tuppa sisse astuda. No thx god, et ta natukenegi ajastab sellessuhtes. a ei, ta on siiski " ajastusega " ka veidi pange pannud aga noh, ta on minu armas taavike ju, annab andeks (: Taaviga siis lärmasime natuke minujuures. Otsisme " juhet " no seda nalja. Igastahes jah. Kauaks teda ei jäänud, läks koju ära ilusti kenasti nagu tore koolipoiss ikka. Siis oligi kell juba enamvähem nii, et ma läksin voodisse multikaid vaatama. For fuck sake, esimese simpsonite reklaami ajal ma magasin nagu pisike põrsas juba. Ty god, et umbes tunnipärast kalla üles äratas oma helisemisega. Siis kebisingi püsti tagasi, ofc arvutitaha.

Umbes 00.00 ajal hakkasin ennast uuesti magama sättima aga no kus sa sellega, Jaanus otsustas, et tal oleks tarvis mind pinnida temaga koos " pisikest pela " tegema . okei ega ma ei saanud EI ka öelda. Läksime siis, ma ütlesin, et 1 pisike mäng aga noh jah, seesamune 1 pisike mäng kestis kella 3 / poole 4'ni nii, et ei saanud arugi, et nagu aega oleks mööda läinud. Üleüldiselt oligi siis gn bb. Uni tuli .. no ma oletan, et 2 murdosa sekundit peale seda ,kui pea patja puudutas, sest väsimus oli no metsikult suur.

Hommik algas mingi 12 ajal vist ? suht uimane oli olla n shiz. <- Selle lollaka väljendi sain Tanelilt. Lollakas. -.- Aga ei, täna ei teagi kohe mis saab. Igalepoole on kutsutud, igasuguse rahvamassiga aga no jo ma olen ju rahulik, vaikne ja tagasihoidlik poiss :)

No comments:

Post a Comment