Tuesday, November 9, 2010

Soomes. part 2

aa ess dee, lõpuks ometi siis sain hommikul natukene aega, et vb ehk midagi kirjutada, mignigigi ülevaade asjast anda nendele, keda huvitab või mis iganes taolist. Ma ei hakka midagi kuupäevaliselt kirjutama, vaid üldine kraam. Sest no olgem ausad, ma ei tea ise ka mis teema on. Loodame, et täna muutuvad asjad rahulikumaks .. Aga noh. kogu story on siis umbes seline, et mingipäev käisime matumerkaga bossus. Seal nägime stajoova palju inimesi. well vähemalt ma sain väga ammuste semudega suhelda, suht normal oli. Siis kunagi hommikul tuli ema, kargas täie pasaga peale, ütlesin küll, et kurat ta reageerib üle aga ta ei saanud mu jutust essugi aru ja viis asja niikaugele, et mul läks kaka päris keema. Siis rääkisime muskaga ja siiiiis oli mul reaalselt soome minek. Nii aega oli vähe. väga vähe, et kõik asjad korda saada aga saime hakkama tänu väiksele. Hea sõber nagu ta on sõidutas mind ja krissut määda ilma, et me asjad korda saaks.

o jo , siis tulid mõnusad 4.20h bussisõitu. õnneks olid Demy ja Silver ka bussipeal, neid sai kirusatud. ja no wtf, kolmekesi pelasime sõnamängu ? n cmon .. einoh igast nali sai tehtud . Lõpuks kui tlinna jõudsin, sain mõned südamlikud kallid ja muud helluspuhangud, mis on igati head. ja siis oligi .. " bb eesti "praktiliselt nii kui laevale astusin, tundsin ma, et oi jumal, ma hakkan tohutult kodu igatsema.. jep ja nii oligi. ongi või mis iganes.

Kunagi mingipäev hujjaasnaaju ( jah ma ei kujuta ettegi mis päev täna tegelt on ) läksime siis linnapeale jamama, terve päeva lasime ringi, siis saime mignite muude eestlastega kokku, juba normals tüübid. tegime kino asja. ja siis tulime krissu onu poole. türa mis killuinimesed siin koos on . väga normaalne. igastahes jea. babai

2 comments:

  1. Õhh.. kinda unbeliveable. Aga igatpidi hoian pöialt sulle ! ^^

    ReplyDelete
  2. vaata, et vaheepal kaineks kah magad ennast ikka ;)

    ReplyDelete