Monday, November 1, 2010

Middle finger to the Lord!... Fuck the world!

Eh . Väga kaua aega pole suutnud blogida. no andke andeks, sellessuhtes, ma saan ju aru, et see on kole ja paha, et ma nii tegin aga lihtsalt kui ma taavi pool olin, siis ei viitsinud ma eriti teha uut sissekanet. Taavipoolt läksin ma linna hommikul, ostsin jope ja tulin koju, kapishh. sis nillisime terve päeva väiksega ja oli ka tore olla. not, tegelt polnud tore aga ma ütlen, et oli tore, siis kõik arvavad, et mul oli tore päev, zuhahuha. owell.
  
Siis tuli vist mingi väikestviisi laupäev ? ärkasin ma kõhu / pea / kaela valuga, tirisin läpsi voodisse ja nii ma sinna jäingi .. prakt terveks päevaks, seni kuni ma uinusin. no ofkoors mingi õhtu poole tekkis mul tuntav palavik, käisin siis ema sõbranna juures endale rohtu sebimas no muidugi siis erm, enne tudisse viskamist veebisime musiga. oli ilus, oli ilus. yarknow wut i r mean .

Pühapäev - the day of happiness. Yea, üle pika aja again ärkasin hommikul sellepeale, et ma sain musi ! oifakk, niihea no, ma ei saa, lihtsalt fännan kuuetuhandega sellist ärkamist . Aga siis edasi pikka pidu polnud, musi peksis mu üles ja me läksime õue jalutama, nii mõnusalt normal ilm oli, et kannatas isegi olla õues. Siis tulime tuppa , tegime teed ja hakkasime mu empsiga telkut vaatama, no vähe ei naernudki kõik teleka ees ;o Kui me õhtul musiga tagasi välja läksime sellepärast, et ta tahtis jäätist, siis tuli kerli vastu meile. No kena jah, ta ei tundnud ära mind - fail -_- aga i dont give a shit either .. hihi no ja siis tuli päeva kurb moment, kus musi läks ära.. Niipaljuks siis oligi seda head. aga noh , rõõmu tuleb leida ka pisiasjadest .

Mina tulin koju, hakkasin sööma, ns vahtisin netis ja siis tuli idee et .. fruity ootab. Paar uut pluginat hea idee kuskilt reklaamist ja ma olin valmis. Midagi asjalikku ikka veel ei sünni aga noh, 2 kuud versus 5 aastat .. mul on arengu ruumi, ausalt ! vot . ja siis läksin multikaid vaatama + jäin tuttu. Tsauki.

No comments:

Post a Comment